Вітчизняні супермаркети зацікавилися митою картоплею

Національні мережі супермаркетів «Новус», «МегаМаркет», «Сільпо», Fozzy, «Фора» та «АТБ» почали виявляти посилений інтерес до митої картоплі, запитуючи про таку продукцію сільгоспвиробників. 

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Українську асоціацію виробників картоплі (УАВК).

За словами виконавчого директора УАВК Оксани Руженкової, упродовж осені 2019 року до асоціації зверталося чимало категорійних менеджерів торговельних мереж із проханням надати інформацію і контакти господарств, що можуть постачати миту картоплю.

Зокрема, менеджери «Фори», де проводиться ребрендинг і взято курс на задоволення потреб споживачів середнього рівня достатку, повідомили, що відтепер орієнтуються на загальноцивілізаційні санітарні вимоги і мають намір упродовж 2020-2021 рр прибрати з полиць продукцію із залишками на ній землі.

«Подібна картина наразі спостерігається в усіх супермаркетах «Новус», «МегаМаркет», структурах Fozzу Group («Сільпо», Fozzy, «Фора»), мережі «АТБ». На їхніх полицях в наявності як немита, так і мита картопля. Немита в роздріб коштує в межах 11,5-12,5 грн, мита і нефасована – 17 грн. Цікаво, що споживачі більш охоче розглядають і купують митий товар, ніж продукцію з землею, що має більш програшний, нетоварний вигляд», — сказала Оксана Руженкова.

Поки що в Україні промислове обладнання для миття і шліфування картоплі мають лише три підприємства: Green Guild Group (ТМ «Матуся Потуся», «Вовка Морковка», «Пані Цибулька», «Бурякович»), ПП «Імпак» (ТМ «Овочиста»), агрохолдинг «АТК» (ТМ «Фреш-Ко»).

 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *