Національні мережі супермаркетів «Новус», «МегаМаркет», «Сільпо», Fozzy, «Фора» та «АТБ» почали виявляти посилений інтерес до митої картоплі, запитуючи про таку продукцію сільгоспвиробників.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Українську асоціацію виробників картоплі (УАВК).
За словами виконавчого директора УАВК Оксани Руженкової, упродовж осені 2019 року до асоціації зверталося чимало категорійних менеджерів торговельних мереж із проханням надати інформацію і контакти господарств, що можуть постачати миту картоплю.
Зокрема, менеджери «Фори», де проводиться ребрендинг і взято курс на задоволення потреб споживачів середнього рівня достатку, повідомили, що відтепер орієнтуються на загальноцивілізаційні санітарні вимоги і мають намір упродовж 2020-2021 рр прибрати з полиць продукцію із залишками на ній землі.
«Подібна картина наразі спостерігається в усіх супермаркетах «Новус», «МегаМаркет», структурах Fozzу Group («Сільпо», Fozzy, «Фора»), мережі «АТБ». На їхніх полицях в наявності як немита, так і мита картопля. Немита в роздріб коштує в межах 11,5-12,5 грн, мита і нефасована – 17 грн. Цікаво, що споживачі більш охоче розглядають і купують митий товар, ніж продукцію з землею, що має більш програшний, нетоварний вигляд», — сказала Оксана Руженкова.
Поки що в Україні промислове обладнання для миття і шліфування картоплі мають лише три підприємства: Green Guild Group (ТМ «Матуся Потуся», «Вовка Морковка», «Пані Цибулька», «Бурякович»), ПП «Імпак» (ТМ «Овочиста»), агрохолдинг «АТК» (ТМ «Фреш-Ко»).
Джерело: propozitsiya.com