Чень Цзюбей (стрімерський псевдонім Сянсі Цзюмей) веде пряму трансляцію зі свого села на платформі Taobao. Об этом пишет propozitsiya.com з посиланням на інформаційне видання Medium.
Сільське життя не сприяє фінансовому процвітанню: робота з землею забирає багато часу, а це в основному монотонна низькокваліфікована праця, яка за визначенням не може приносити більший прибуток.
Як не сумно, але багато людей в провінції живуть в бідності: така проблема не тільки в Росії, але і в Китаї. Але там намагаються знайти оригінальне рішення проблеми. Корпорація Alibaba через інтернет-магазин Taobao запустила новий проект: live-стрім з села. Можливо, самі колоритні селяни колись стануть справжніми зірками інтернету з мільйонами передплатників.
По-перше, міським жителям сільське життя здається цікавою екзотикою. По-друге, прямі трансляції банально допомагають продати урожай. Якщо ви як юридична особа підписані на відеоканал певного фермера, то можете на власні очі спостерігати, як постачальник вирощує урожай і дотримується всіх вимог по збору і зберігання продукту. В результаті, у стримерів товар розкуповують набагато швидше, ніж у інших фермерів: в ЗМІ повідомляли, що один live-стример недавно продав 1000 тон апельсинів лише за 13 днів. Природно, тому що у нього багато передплатників. Перед початком продажів Чень Цзюбей (стрімерський псевдонім Сянсі Цзюмей) вела трансляції на Taobao, розповідаючи про різні аспекти сільського побуту: як вона в’ялить м’ясо, збирає яйця і готує просту їжу в своєму скромному сільському будинку.
Місцева преса пише, що сільські стримери стали в Китаї справжнім хітом. На найбільшій платформі для електронної комерції Taobao відкрита спеціальна платформа для навчання стрімінгу. Корпорація Alibaba оголосила про програму по боротьбі з бідністю і злиднями в селі. Програма діє для продавців Taobao із сільської місцевості і включає в себе навчання стрімінгу 1000 фермерів.
Taobao запустила функцію live-стрімінгу в 2016 році, з тих пір кількість стримерів росте в геометричній прогресії. Для фермерів з бідних сільських районів Китаю стрімінг став новим способом шукати клієнтів. За даними компанії, за останні три роки сільськогосподарську продукцію на Taobao просували близько 100 тисяч live-стримерів.
Як повідомляється, після успіху Taobao до тренду приєдналися і інші платформи електронної комерції, в тому числі Kuaishou: всі вони відкривають канали відео трансляцій для сільських жителів. Така тенденція в чомусь унікальна для Китаю. Судячи з усього, в США і Європі, live-стрімінг і електронна комерція ще не об’єдналися і представляють абсолютно різні сегменти інтернет-бізнесу.
Наприклад, відомими стали брати-фермери, які вирощують бамбукових щурів в Південному Китаї. Бамбукові щури вважаються делікатесом, а тепер вони реально перетворилися на мем, коли відеоблог на платформі Watermelon Video придбав вірусну популярність.
Джерело: propozitsiya.com