На думку АМКУ, назви вин українських виробників також можуть ввести в оману щодо походження напою.
Антимонопольний комітет рекомендує українським виробникам вина прибрати з продукції символіку, яка вказує на походження напоїв нібито з Грузії.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-службу АМКУ.
Згідно з повідомленням, АТ «Коблево» (Миколаївська область), СП «АКВАВІНТЕКС» і ЗАТ «Одесавінпром» (Одеська область) використовують для оформлення етикеток елементи грузинського прапора, написи буквами грузинського алфавіту, зображення карти Грузії, чоловіків у грузинських національних костюмах тощо.
Крім того, назви напоїв недвозначно пов’язують їх із Кавказом. При цьому інформація про українського виробника напою вказана маленькими літерами.
“Рекомендації Комітету виноробам: вжити заходів щодо недопущення поширення на етикетках і контретикетках вина позначень, які можуть свідчити і бути сприйнятими як інформація про походження цього напою”, — йдеться в повідомленні.
Про результати розгляду рекомендацій компанії мають повідомити АМКУ протягом 10 днів.
Джерело: propozitsiya.com