«Астарта» змінює логістичні ланцюги

Найбільший виробник цукру в Україні, агропромхолдинг «Астарта» за роки війни змінив принцип реалізації своєї продукції через трейдерів і тепер 95 % виробленого товару доставляє клієнтам самостійно.

Про це повідомив директор по комерційній діяльності та стратегічному маркетингу агрохолдинга Вячеслав Чук, передає Інтерфакс-Україна. Про це пише Пропозиція.

«Ми підтягнули у свою екосистему (ведення бізнесу. – Ред.) простежуваних, дрібніших, менших фермерів, тих, у кого не було можливості (нормально працювати та експортувати. – Ред.). Ця екосистема – це її, напевно, рушійна сила допомагала об’єднати всіх гравців навколо однієї цілі – пошук абсолютно нового клієнта і ринків. Це перший воєнний тренд», – сказав він під час Саміту експортерів-2025, організованому Forbes Ukraine.

Другим трендом Чук назвав взяття «Астартою» всього ризику логістичного ланцюга і поставок власне виробленої та придбаної у дрібних партнерських фермерських господарств продукції до клієнта. Для цього агрохолдинг вивчив специфіку іноземних ринків і проведення сертифікації продукції під вимоги клієнта.

За його словами, українській бізнес, зокрема, аграрний став амбітним представником держави на нових ринках і продемонстрував, що в Україні є багато гравців, які працюють за сталими моделями розвитку бізнесу.

Третім трендом бізнесу воюючої країни комерційний директор “Астарти” назвав посилення стратегії створення доданої вартості, яка завжди була в адженді сталих гравців, які інвестують на довгостроковий період у бізнеси.

«Саме під час війни ми продовжили стратегію інвестування в додану вартість, додавши глибоку переробку сої. Ми будуємо підприємство на Полтавщині. Це дозволить нам, по суті, розширювати географію за рахунок більшої спроможності, як і логістики, так і продукту, який потрібен. Ми реалізуємо стратегію, що була прийнята до війни», — підкреслив Чук.

Говорячи про військові ризики, комерційний директор «Астарти» зауважив, що агрохолдинг навчився працювати, незважаючи на військові ризики і реалізовувати свою стратегію розвитку. В якості прикладу він навів роботу кластеру землеробства з органічною сертифікацією. Він наразі проходить низку сертифікацій, щоб мати змогу доставляти на різні ринки кінцевому споживачу органічну продукцію для подальшої переробки.

Чук також розповів, що «Астарта» активно дбає про свою енергонезалежність, для чого устаткувала всі свої заводи турбінами для електроенергії, а соєпереробка в агрохолдингу працює на біогазі.

«Ми не чекали реалізації ризику. Ми про нього постійно думали і постійно в нього інвестували», – сказав він.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *