Більш як півмільйона підписників: у США фермери заробляють на YouTube більше, ніж на своїх фермах

Видання Bloomberg розповіло про те, що в США стають масовими випадки, коли фермери заробляють більше грошей, розповідаючи про свою сферу в соціальних мережах, ніж безпосередньо від ведення сільського господарства.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на bloomberg.

Видання наводить приклади одразу кількох фермерів. Серед них 34-річний Зак Джонсон, який вирощує кукурудзу та сою в Міннесоті. 

Зак відомий на YouTube під псевдонімом «MN Millennial Farmer».

Фермер стверджує, що ролики на YouTube принесли йому приблизно в п’ять разів більше грошей, ніж він зміг заробити на сімейній фермі за останній рік.

При цьому відеоблогером Джонсон став всього декілька років тому. Початковою ціллю реєстрації блогу був захист у мережі виробників агропромислової продукції та технологій, які вони використовують.

Зараз Зак має майже 600 тис. підписників і більше 50 млн переглядів в акаунті. В середньому тисяча переглядів приносить власнику акаунта від 0,7 до 1,5 долара. Виходячи з цього, фермер міг заробити на своїх роликах від 75000 доларів.

Крім цього, Джонсон продає через інтернет власні товари, проводить публічні виступи та рекламує в своїх роликах чужу продукцію. Це допомагає йому отримати додатковий прибуток від свого акаунту.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *