Видання Bloomberg розповіло про те, що в США стають масовими випадки, коли фермери заробляють більше грошей, розповідаючи про свою сферу в соціальних мережах, ніж безпосередньо від ведення сільського господарства.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на bloomberg.
Видання наводить приклади одразу кількох фермерів. Серед них 34-річний Зак Джонсон, який вирощує кукурудзу та сою в Міннесоті.
Зак відомий на YouTube під псевдонімом «MN Millennial Farmer».
Фермер стверджує, що ролики на YouTube принесли йому приблизно в п’ять разів більше грошей, ніж він зміг заробити на сімейній фермі за останній рік.
При цьому відеоблогером Джонсон став всього декілька років тому. Початковою ціллю реєстрації блогу був захист у мережі виробників агропромислової продукції та технологій, які вони використовують.
Зараз Зак має майже 600 тис. підписників і більше 50 млн переглядів в акаунті. В середньому тисяча переглядів приносить власнику акаунта від 0,7 до 1,5 долара. Виходячи з цього, фермер міг заробити на своїх роликах від 75000 доларів.
Крім цього, Джонсон продає через інтернет власні товари, проводить публічні виступи та рекламує в своїх роликах чужу продукцію. Це допомагає йому отримати додатковий прибуток від свого акаунту.
Джерело: propozitsiya.com