Пандемія призвела до скорочення споживання пива в Німеччині. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на інформагентство Укрінформ.
У першій половині 2021 року продажі пива впали на 2,7%, або на 113,4 млн літрів порівняно з аналогічним періодом попереднього року.
З січня до кінця червня пивоварні та пивні склади Німеччини продали близько 4,2 млрд літрів пива (дані не включають безалкогольне пиво та солодові напої, а також пиво, імпортоване з країн, що не входять до Європейського Союзу (ЄС).
На внутрішній ринок потрапило 80,4% від загального обсягу проданого пива, яке було оподатковано. Внутрішні продажі при цьому впали на 4,9% до 3,3 млрд літрів порівняно з першою половиною 2020 року. Решта 19,6% або 816,6 млн літрів були продані без оподаткування (постачалися на експорт або споживалися як так звані домашні напої). Це було на 7,7% більше, ніж у попередньому році. З експортної частки 379,7 млн літрів (+ 3,5%) було відправлено до країн ЄС, 431,5 млн літрів (+ 11,9%) — за межі ЄС. Також 5,5 млн літрів (-5,2%) було роздано безкоштовно як «домашній напій» для працівників пивоварні.
Що стосується пивних сумішей — пива з лимонадом, колою, фруктовими соками та іншими безалкогольними добавками, то в першому півріччі було зафіксовано зростання продажів на 8,4% більше у річному порівнянні. Однак вони становили лише 5,7% загального продажу пива — 238,9 млн літрів.
Продажі цього продукту, відзначають статисти, різко скоротилися під час коронавірусної кризи, коли були закриті під час локдауну ресторани, бари та готелі. Зростання експорту не змогло компенсувати втрати на внутрішньому ринку. Найбільше падіння спостерігалося у січні (-27%) та лютому (-19,1%). Після того, як навесні 2021 року обмеження були послаблені, продажі відновились: у березні було продано хмільного напою на 12,4% більше, ніж за аналогічний місяць минулого року, а в червні — на 11,2%.
Джерело: propozitsiya.com