Corteva Agriscience продемонструвала зростання прибутку у III кварталі 2019 р. в Європі. Україна зміцнила позиції у секторі насіння

Corteva Agriscience (NYSE:CTVA) опублікувала фінансову звітність за III квартал 2019 року.

Компанія підтвердила прогноз по чистому обсягу продажів на 2019 рік і планує отримати операційний прибуток EBITDA близько 1,9 млрд дол. США, що відповідає межі раніше заявленого діапазону.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз Corteva Agriscience.

Синергія витрат від злиття за три місяці склала приблизно 100 млн дол. США, що відповідає запланованому обсягу витрат.

Чистий обсяг продажів у регіоні Європи, Близького Сходу та Африки продемонстрував зростання на 3%, до 305 млн. дол. США у порівнянні з 296 млн. дол. США у сезоні 2018 року, в той час як органічне зростання становило 8%.

«Наші співробітники докладали величезних зусиль протягом всього кварталу, надаючи підтримку сільгоспвиробниками, незважаючи на численні проблеми, з якими стикалася галузь. Corteva домоглася істотного приросту прибутку в порівнянні з попереднім роком і успішно просувається в таких пріоритетних напрямках, як створення біржової вартості акцій, включаючи забезпечення реєстрації нових продуктів, стимулювання безперервної синергії і підвищення продуктивності, а також повернення коштів акціонерам», – зазначив Джеймс К. Коллінз-мол., головний виконавчий директор Corteva Agriscience.

Україна продемонструвала сильні позиції у секторі насіння у сезоні 2019 року у порівнянні з сезоном 2018 року — відбулося зростання долі ринку по насінню кукурудзи та соняшника, зокрема у сегменті великих товаровиробників.

Так, частка ринку компанії за даними Kleffman становить 21% в сегменті насіння кукурудзи та 21,3% в сегменті насіння соняшника, причому суттєве зростання долі ринку компанії також відбулося в сегменті гібридів високоолеїнового соняшника — до 20% у порівнянні з сезоном минулого року. На рівні ключових агрохолдингів Corteva Agriscience впевнено додає долю ринку у продажах, зростаючи вже другий рік поспіль на 5-7% за сезон по кукурудзі та соняшнику.

«В Україні ми задоволені сезоном 2019 року та очікуємо подальше зростання, зокрема, завдяки запровадженню мультибрендової мультиканальної стратегії — виходу на прямі продажі насіннєвого бренду Pioneer та дистрибуційної моделі продажів оновленого портфоліо бренду Brevant та інноваційних засобів захисту рослин, — зазначив Сергій Харін, керівник бізнесу Corteva Agriscience у Східній Європі. — В першу чергу ми ставимо в основу нашої стратегії потреби сільгоспвиробників, пропонуючи їм найбільш ефективний доступ до найсильнішого генетичного асортименту Corteva Agriscience та передових технологій».

 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *