Главная / АГРОНОВИНИ / Глобальний ринок AgTech, — ключові тренди

Глобальний ринок AgTech, — ключові тренди

AgTech — новий ринок, що динамічно розвивається — за останні 5 років обсяг інвестицій виріс в 8 разів і в 2018 році досяг $17 млрд. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на інформаційне агентство «НВ-Бізнес».

Технології активно розвиваються по всьому ланцюжку виробництва і переробки продуктів. Проте, Україна залишається споживачем у цьому сегменті. Ми експортуємо низькомаржинальну сировину і імпортуємо високомаржинальні технології. Так що ж відбувається на глобальному ринку? Чому ми залишаємося без роботи?

З 2011 до 2018 року на сировинних ринках був спадний тренд, в цей час активно росли інвестиції в сегмент аграрних технологій. Але цінові фактори не є основними. На розвиток ринку агротехнологій також впливають:

· Очікування зростання попиту на продовольство;

· Очікування продовження кліматичних змін;

· Розвиток і здешевлення технологій;

· Розвиток і інтеграція всього ланцюжка поставок agrifood.

Прискорений розвиток і адаптація технологій набагато випереджає відсталу цифровізацію галузі. Це можна пояснити середнім віком фермерів, який глобально дорівнює 55 рокам, і тим, що сільське господарство — традиційно консервативний бізнес.

Кількість технологічних стартапів у агросекторі значно збільшилася з 2015 року і перевалила далеко за 1000. Актуальний звіт Better Food Ventures, AgTech Landscape 2019, показує, що зросла й кількість напрямів, у яких з’являються інноваційні рішення.

Як і на будь-якому новому ринку, в AgTech проходить структурування. Технологічні проекти активно займають вільні ніші. Ті компанії, які першими залучили інвестиції, купують інші, поменше. Активно розвивається інфраструктура ринку — зростає кількість інкубаторів, акселераторів, профільних фондів. З 2013 року створено понад 15 профільних інвестиційних фондів із загальним капіталом понад 1 мільярд доларів.

Поки у нас вирішуються питання бути ринку землі чи не бути, ринок AgTech активно розвивається. Глобальні корпорації скуповують стартапи, а ми ризикуємо так і залишитися споживачем, який буде платити не тільки за трактори і посівний матеріал, а й за технології.

Джерело: propozitsiya.com

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

x

Check Also

Україна витісняє США з китайського ринку кукурудзи

Поставки кукурудзи з України в Китай ростуть і очікуються на рівні 4 млн тон, що ...