У 2019 фірма GRIMME вперше представила шестирядний самохідний бурякозбиральний комбайн REXOR 620 з 20-тонним бункером. Чотири роки по тому з’явився тривісний варіант з 30-тонним бункером – REXOR 630.
На 2019 рік обидва типових ряду оснащені великими новинками і вдосконаленнями. Основними акцентами нового покоління є дбайливе поводження з продуктом і підвищення продуктивності, комфорт для водія, а також дигитализация. Крім того, двовісний REXOR 6200 Platinum і тривісний REXOR 6300 Platinum особливо відрізняються зовні своїм сучасним дизайном. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на GRIMME.
Дбайливе поводження з продуктом і підвищена продуктивність
Три просівні зірки великого розміру оснащені новими зубами, які забезпечують щадне очищення і швидке транспортування. Водій може швидко адаптувати направляючу гребінку на просівній зірці до умов копки. Система регулювання числа обертів просівних зірок і кільцевого елеватора системи Speedtronic полегшує роботу механізаторові.
Кільцевий елеватор шириною 90 см оснащений великогабаритними транспортними кишенями, які забезпечують збільшення пропускної здатності до 25%. Завдяки великій місткості, кільцевий елеватор працює значно повільніше, що підвищує дбайливе ставлення до продукту і скорочує знос.
Амортизатор падіння забезпечує дбайливу передачу врожаю від кільцевого елеватора в бункер. Управління амортизатором падіння відбувається автоматично, що також звільняє механізатора від трудомістких регулювань. У бункері передача від поздовжнього до поперечного скребкового транспортеру була оптимізована для того, щоб запобігти переломам буряка і верхівки.
Розвантажувальний транспортер шириною 1.8 м опускається в два рази. Вигин можна відкинути, та здійснити безпечну копку. Крім того, новою є автоматична світлова сигналізація проблискового маячка, яка сигналізує механізаторові перевантажувального автомобіля заздалегідь встановлений рівень заповнення бункера.
Комфорт водія
Значні удосконалення водійського місця були проведені практично на всіх рівнях. Завдяки покращеній звукоізоляції кабіна водія є найбільш безшумною на ринку. Сидіння водія було додатково обладнано високою спинкою і підголовником, значно поліпшеним комфортом пружин, підігрівом сидінь і системою кондиціонування повітря. Подовжена форма бункера в передній частині значно покращує видимість транспортера. Світлодіодна система освітлення робить ніч днем.
Концепція управління ErgoDrive полегшує інтуїтивне управління та забезпечує водієві швидкий прямий доступ до всіх функцій. Водієві надається можливість зручного збереження і запиту індивідуальних налаштувань. Сучасні світлодіодні завдяки функції Coming Home, без будь-якої небезпеки дають можливість водію вийти з машини. Пневматичні з’єднання в кабіні водія і в моторному відсіку полегшують очищення.
Джерело: propozitsiya.com