А «АПК-Інформ» оголошує про проведення першої національної конференції GRABLI, яка відбудеться 5 березня 2019 р. у Києві (місце проведення — «Президент Готель»).
Конференція буде сфокусована на найважливіших питаннях, які впливають на прибутковість агропромислового бізнесу. На заході будуть розкриті основні причини нагальних проблем галузі, що виникають протягом усього циклу агровиробництва, починаючи від вибору посівного матеріалу і організації захисту польових культур і закінчуючи технологічними особливостями вирощування.
GRABLI — це місце, де зустрінуться на одному майданчику експерти ринку, самостійні сільгоспвиробники і агрохолдинги, виробники і постачальники МТР, а також представники профільних асоціацій.
Учасникам конференції будуть представлені актуальні результати досліджень щодо українського ринку засобів захисту рослин і посівного матеріалу, ринку фальсифікату та останніх медіа-вподобань сільгоспвиробників, що проводяться консалтинговим агентством ІА «АПК-Інформ». Експертами агентства буде озвучена інформація щодо ключових важелів зростання ринку, переваг, інтересів і факторів упливу на розвиток галузі.
У програмі конференції:
Вся правда про механізм агровиробництва в Україні: п’ять причин чому це не працює
- Актуальні питання постачальника й споживача: від державної підтримки покупців посівного материалу в 2019 р. до методів боротьби з контрафактом і підробками
- Фальсифікат або контрафакт пестицидів — вашу репутацію вже зіпсували
- Реєстрація сортів/гібридів і пестицидів в Україні — кому вигідно, щоб ви не зайшли на ринок?
- Фітосанітарний стан полів — а ми всі боремося з наслідками
- Застосування агрохімікатів: чому аграрії порушують технологію?
Розстановка сил на ринку посівного матеріалу і пестицидів: аграрії зробили свій вибір
- Посівний матеріал зернових культур — марнотратна економія
- Ринок висівного матеріалу олійних культур — конкурентів треба знати в обличчя
- Реальні рейтинги виробників і постачальників пестицидів — хто і кому наступає на п’яти?
- Інноваційні рішення для поліпшення ефективності виробництва с.-г. культур: коли вигідно не економити?
- Дефіцит коштів не означає дефіцит можливостей: унікальна програма лояльності
Як продати?
- Прогноз розвитку цінової ситуації в 2019 році в розрізі основних культур
- Медіа-вподобання українських аграріїв: яка реклама працює на вас, а яка — гроші на вітер?
Організатор конференції — ІА «АПК -Інформ» за підтримки Насіннєвої асоціації України
Генеральний інформаційний партнер головний журнал з питань агробізнесу «Пропозиція»
Джерело: propozitsiya.com