Серед продуктів, які восени під час адаптивного карантину українці найчастіше замовляли додому, найпопулярнішими були молоко, яйця та огірки, повідомив український сервіс доставки продуктів.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на ukrinform.
«Під час осіннього онлайн-шопінгу найчастіше в кошику можна було побачити хлібобулочні вироби, цукор, яйця і зелень (цибулю, петрушку, кріп). Так, 37,6% замовлень містили яйця, 34,7% — хліб, 15,2% — цукор-пісок», — йдеться у прес-релізі.
За даними інфографіки, однією з найпопулярніших позицій був авокадо, який вибрали 9,8% користувачів.
Серед молочних продуктів найпопулярнішими було молоко, його замовляли 47% користувачів. На другому місці за популярністю була сметана (29,2%), на третьому — твердий сир (28,7%), четверте місце посів звичайний сир (21%), на п’ятому — йогурти (18,5%) і вершкове масло (17,1%). При цьому, найбільше молока п’ють у Львові, Харкові та Запоріжжі, а найменше — у Києві, Одесі та Житомирі.
Серед вагових товарів цієї осені лідирують фрукти і овочі. Як і в 2019-му, найбільшим попитом користувалися огірки (25,6%), томати (24,9%), банани (23,2%) і лимони (13,5%). Десятку замикали баклажани, картопля, ріпчаста цибуля, морква і солодкий перець.
Що стосується м’ясних продуктів, то тут переваги у жителів різних міст розділилися: так, у Харкові, Одесі та Дніпрі найчастіше брали куряче філе, всього курку замовляли у 20,1% випадках. Ще у 18,3% кошиків складали свинину і в 6,6% — філе індички.
Варто зазначити, що в 2019 році у цей же період найбільш популярними були товари непродовольчої групи: паперові рушники, косметичні серветки, вологі серветки для дітей, туалетний папір. Покупки доповнювалися все тим же цукром, борошном та яйцями.
Джерело: propozitsiya.com