Компанія «Кернел» (Kernel) знизить на 10% вартість «соціальних» сортів олії до кінця серпня відповідно до рекомендацій Мінекономіки.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на kernel.
Як говориться у повідомленні холдингу, мова йде про ключові позиції ТМ «Розумний вибір», «Семерка» та «extra!», які виробляються для торговельних мереж.
«Соняшникова олія присутня на ринку в широкому асортименті та в обсягах, які задовольняють потреби населення. Жодного дефіциту не спостерігається», — підкреслюють в компанії.
І пояснюють, що цього року через стрімке підвищення цін на сировину та низьку якість врожаю, спричиненою погодними умовами, собівартість виробництва соняшникової олії значно зросла.
Джерело: propozitsiya.com