Кернел обіцяє знизити ціну соняшникової олії на 10%

Компанія «Кернел» (Kernel) знизить на 10% вартість «соціальних» сортів олії до кінця серпня відповідно до рекомендацій Мінекономіки.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на kernel.

Як говориться у повідомленні холдингу, мова йде про ключові позиції ТМ «Розумний вибір», «Семерка» та «extra!», які виробляються для торговельних мереж.

«Соняшникова олія присутня на ринку в широкому асортименті та в обсягах, які задовольняють потреби населення. Жодного дефіциту не спостерігається», — підкреслюють в компанії.

І пояснюють, що цього року через стрімке підвищення цін на сировину та низьку якість врожаю, спричиненою погодними умовами, собівартість виробництва соняшникової олії значно зросла.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *