5 червня в рамках ХХХІ Міжнародної агропромислової виставки «Агро-2019» відбувся форум «Ефективна логістика в АГРО: сезон 2019» за участі заступника Міністра аграрної політики та продовольства України Володимира Топчія. Участь у заході взяли представники Мінагрополітики, Мінінфраструктури, Торгово-промислової палати України, АТ «Укрзалізниця», Маріупольского Морпорту та бізнесу. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-служба Мінагрополітики.
«На сьогодні надзвичайно гострим питанням залишається як налагодження ефективної логістики, так і збільшення потужностей для зберігання і переробки сільгосппродукції, враховуючи нарощування виробництва зерна та іншої сільгосппродукції, а також зростаючі темпи експорту», – зауважив Володимир Топчій.
Заступник Міністра нагадав, метою оперативного вирішення проблемних питань логістики та з метою забезпечення вчасного виконання експортних контрактів на державному рівні працює міжвідомча робоча група, до якої увійшли усі зацікавлені сторони.
За результатами роботи логістичного штабу варто відмітити позитивну динаміку у вирішенні нагальних питань, крім того, відбувається постійна робота з напрацювання стратегічних рішень на довгострокову перспективу.
«На сьогодні вже експортовано 47,5 млн тон зернових, зернобобових культур і борошна. Україна успішно поставляє на зовнішні ринки сільськогосподарську продукцію та зміцнює позицію важливого гравця на світовій торговій арені», – підкреслив Володимир Топчій.
Заступник Міністра також акцентував, що Уряд компенсує вартість будівництва підприємств зі зберігання та переробки зерна. Держава повертає 30% вартості об’єкта, у тому числі вартості обладнання.
Довідково:
Перше засідання робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві відбулося 30 жовтня 2018 року. На сьогодні відбулося 17 засідань, з яких 15 пройшло у Мінагрополітики, 1 – в Мінінфраструктури, 1 – в м. Тернополі.
Найбільш гострі питання, які потребували оперативного вирішення на засіданнях робочої групи – затримка подачі вагонів під завантаження, затримки в дорозі, неможливість відправки вантажів ступеневими маршрутами; відвантаження сільськогосподарської продукції в морських портах України; подача локомотивної тяги.
Питання, що потребують системного вирішення на урядовому та міжвідомчому рівнях – формування тарифів на вантажні залізничні перевезення, приведення в статус малодіяльних та закриття вантажних станцій, правила реалізації послуги оренди вагонів-зерновозів та напівагонів.
Джерело: propozitsiya.com