Ягоди обліпихи мають попит серед представників торговельних мереж, а фермери-початківці — цікавляться розсадою, розповів головний агроном ТОВ «Аграрна компанія «Еко-Парк» Федір Прима.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на volyn.
«У нас основна ягода — лохина. Інша — нішева: це обліпиха. Ми працюємо в Чернігівській області. Наше підприємство ТОВ «Аграрна компанія «Еко-Парк»» заснована 2016 року. Починали з невеликих площ: у нас було 6 га лохини й 6 га полуниць», — розповідає фермер.
Нині господарство має вже 35 га лохини й 22 га обліпихи. Кажуть, є плани з розвитку лохини й обліпихи, але для вирощування у майбутньому розглядають також інші ягідні культури. Обліпиху не лише продають як ягоду, а й як розсаду.
«Вийшли на латвійський розсадник BRUwell селекціонера Андрія Брювеліса. Побачили його поле і плантації його партнерів — латвійських фермерів. Вирішили попрацювати саме в напрямі обліпихи. Культура нова, якщо говорити про промислові масштаби. Але вона не вимоглива у вирощуванні, а попит на неї зростає. Ми вже розуміємо, що треба розширюватися, диверсифікувати асортимент вирощуваної продукції», — каже Федір Прима.
Для вирощування у майбутньому розглядають також інші ягідні культури. Обліпиху не лише продають як ягоду, а й як розсаду.
Як відомо, обліпиха — це кущ або деревце з колючими гілками. Харчова, медоносна і декоративна рослина. Ягоди щільно обліплюють гілки, звідти пішла назва. Плоди жовтого, помаранчевого або червонястого кольору, кислувато-солодкі, на смак наче ананас. Тому її ще називають «північним ананасом».
Джерело: propozitsiya.com