Невеликі магазини зі свіжою зеленню, – перспективний формат для України

Невеликих магазинчиків зі свіжими овочами, фруктами, салатами в Україні ще дуже мало. Однак це дуже затребуваний формат, пише SEEDS з посиланням на сторінку ТМ «Салатик Лайф» в Facebook. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на EastFruit.

«Попит набагато більше пропозиції. Тому магазинчиків відкривати потрібно багато та швидко. Мінімальна сума інвестицій 30 000 грн. На один магазин – інвестиції в розмірі 200 000 грн.

Може бути кілька інвесторів на одну локацію. Або можна інвестувати в кілька магазинів. Будуть представлені мікрозелень, миті салати, зелень власного виробництва», – йдеться в повідомленні.

«Тісна співпраця з локальними фермерами і, звичайно ж, з північних регіонів – наша перевага. Головне – все суперсвіже. Всього багато і цікаві ціни.

Взимку у нас налагоджений власний імпорт салатів. Це забезпечує якість, ціну та асортимент. Мікрозелень у нас власна, ферма будується. Тепер в магазинчиках буде зрізана мікрозелень і та, яка ще зростає в контейнерах (боксах)», – діляться досвідом представники ТМ.

«За рахунок невеликих інвестицій, ми зможемо запропонувати споживчу ціну на всі товари. На ціну впливає багато факторів. Тому ми більше будемо впливати на фактори, що формують ціну. І це зробить зелень, салати та екзотичні фрукти доступними», – йдеться в повідомленні.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *