«Нібулон» у 2019/20 МР експортував 4,9 млн тонн українських зернових і олійних

ТОВ «СП «Нібулон» за підсумками сезону-2019/20 поставило на експорт 4,9 млн тонн українських зернових і олійних культур, повідомила прес-служба компанії.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на apk-inform.com.

Зазначається, що основними експортними культурами «Нібулону» в 2019/20 МР традиційно стали пшениця (41,4% від сукупного експорту компанії), кукурудза (34,6%) та ячмінь (13,6%).

Згідно з повідомленням, важливою конкурентною перевагою «Нібулону», яка протягом багатьох років дозволяє компанії залишатися на провідних позиціях ринку, є наявність розвиненої мережі комплексів із приймання, зберігання і відвантаження зернових й олійних культур та налагодженої найсучаснішої логістики (у т.ч. і річкової), що дозволяє пропонувати покупцям вчасне відвантаження товару навіть у період, коли менш розвинена логістика інших експортерів не витримує термінів відвантаження.

Як уточнили в «Нібулон», експортний потенціал компанії — до 8 млн тонн сільгосппродукції щороку. Цього року реалізувати ці можливості на повну завадила коронакриза і, відповідно, нестабільність зернового ринку. Але у планах уже на сезон-2020/21 збільшення обсягів експорту до 6 млн тонн завдяки розвитку інфраструктури всередині країни та вдосконалення розгалуженої логістичної системи, а також поглиблення співпраці з існуючими контрагентами та налагодження діалогу із новими. «Нібулон» продовжуватиме розвивати ринки збуту в регіонах ЄС, Південно-Східної Азії, Близького Сходу та Африки, враховуючи свої конкурентні переваги та специфіку різних країн щодо якості та стану імпортної продукції.

«На 2020/21 МР ми плануємо збільшити частку співпраці з прямими отримувачами та переробниками українського зерна у світі за допомогою налагодження системи прямого постачання від поля до елеватора споживача через вдосконалення системи дистрибуції експортної продукції в найбільших ринках збуту. Також завдяки можливостям компанії відповідати найвищим світовим вимогам якості розраховуємо на збільшення співпраці з нішевими переробниками сировини високої якості», — зазначив головний менеджер в оптовій торгівлі зерновими культурами Дмитро Фурда.

 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *