Учасники харчового ринку — від гігантів до менших компаній — шукають ідеальні рослинні інгредієнти для своїх продуктів, і знаходять їх… у водоростях.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на newfood.media.
«Споживачі вважають продукти з океану модними та корисними для здоров’я», — говорить Ксав’є Мартін, глобальний менеджер по екстрактам морських водоростей та підсолоджувачам у Cargill.
Це, за його словами, стимулює інвестиції в дослідження, розробки та виробництво білків, волокон, текстуризаторів і багатьох інших інгредієнтів із морських водоростей.
Багато виробників харчових продуктів і напоїв шукають інгредієнти рослинного походження, щоб замінити сумнівні текстурувальні агенти або добавки тваринного походження, такі як желатин або целюлоза, розповідає Мартін. Сам він просуває порошок із морських водоростей від Cargill під назвою WavePure ADG.
ADG позиціонується як «універсальний та функціональний» інгредієнт з чудовими желюючими та загущуючими властивостями. Це робить його особливо підходящим для молочних десертів.
Не відстає від модного тренду французька компанія Algaia, що виробляє із водоростей універсальні текстуризатори.
«Їх можна застосовувати до великої різноманітності харчових продуктів і процесів», — каже Фредерік Фор, генеральний директор ALGAIA.
Algaia тільки но провела багатообіцяючі пілотні випробування плавленого сиру з новим асортиментом альгінатів, і в даний час має в розробці більш 20 проектів по аналогам м’яса та сиру.
Обидві компанії погоджуються, що водорості стали дійсно чудовою сировиною. Вони вирощуються без застосування пестицидів, добрив, поливної води. Під них не треба відводити окремі сільськогосподарські угіддя, а їх походження є добре прослідковуваним.
Джерело: propozitsiya.com