Компанія PepsiCo представила стратегію PepsiCo Positive (pep+), націлену змінити підхід до ведення бізнесу і принести позитивні зміни в життя людей і планети.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз PEPSICO.
Pep+ стане керівним принципом для розвитку компанії і зміни всіх бізнес процесів — від відповідальної закупівлі сировини, більш екологічного виробництва і продажів продукції до залучення споживачів і заохочення до вибору більш корисних для людей і планети продуктів харчування.
«PepsiCo Positive — це майбутнє нашої компанії. Це зовсім нове бачення того, як ми ведемо наш бізнес, в якому принципи сталого розвитку і людський капітал посідають центральне місце, — заявив Рамон Лагуарта, голова ради директорів та головний виконавчий директор PepsiCo. — Тільки уявіть, як чипси Lay’s починають своє життя в полі з картоплі, вирощеної відповідальним шляхом із застосуванням практик відновлюваного землеробства. Потім вони виробляються на заводі з використанням ресурсо- та енергозберігаючих практик, мають у своєму складі найменшу кількість солі і розфасовані в перероблювану упаковку. Це і є сталий вибір для споживачів. Це і є чипси майбутнього. Це ми й маємо на увазі, коли говоримо про краще майбутнє для людей, планети і нашого бізнесу. А тепер уявіть масштаб змін, який можуть створити всі наші 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів».
Стратегічна трансформація pep+ орієнтована на три ключові напрямки, за кожним з яких визначені амбітні цілі до 2030 року.
Стале землеробство: PepsiCo планує впровадити практики сталого землеробства на понад 3 млн га, що відповідає площі с/г земель, які використовуються постачальниками сировини для компанії; закуповувати с/г сировину тільки з відповідальних джерел, а також інвестувати в покращення життя більш ніж 250 тисяч людей, задіяних в с/г ланцюжку поставок PepsiCo.
Сталий ланцюжок поставок: PepsiCo планує стати повністю вуглецево-нейтральною компанією до 2040 року, відновлювати 100% використаної води до 2030 року, змінити упаковку продукції на більш екологічну, включаючи 50%-е скорочення первинного пластику в упаковці напоїв до 2030 року, та сприяти побудові економіки замкнутого циклу. До 2022 року компанія представить напої Pepsi в упаковці з повністю переробленого пластику (rPET) в 11 країнах Європи.
Сталий вибір: PepsiCo продовжить розширювати продуктовий портфель за рахунок наступних рішень:
- Використання в продуктах інгредієнтів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу — рослинного білка, бобових, злакових культур;
- Прискорення програми зі зниження вмісту доданих цукру та солі в усій своїй продукції на основі науково-обґрунтованих показників, а також використання більш корисних для здоров’я рослинних масел у виробничих процесах;
- Перехід на нові бізнес-моделі, в яких відсутня чи практично не використовується одноразова упаковка.
Компанія також анонсувала запуск нової глобальної волонтерської програми для співробітників PepsiCo, яка буде мотивувати кожного з 291 тис. співробітників у світі підтримувати соціальні ініціативи.
Джерело: propozitsiya.com