Перевантаження зерновозів вигідні елеваторам та фермерам більше, ніж самим перевізникам. Про це повідомляє засновник кількох інтернет проектів та бізнесмен Олександр Мащенко, пише propozitsiya.com з посиланням на Zernovoz.in.ua.
«З огляду на дефіцит транспорту в галузі, можна зрозуміти і фермера, якому потрібно перевезти свій врожай. Комбайн в полі, а скоро зима. Якщо все впаде, він втратить гроші. Він їздив би і без перевантажень, але нестача машин змушує йти на компроміси з совістю. Тому між врожаєм і дорогами він вибере перше», – підкреслює Олександр.
На думку Мащенко, перевантаження зручні як елеватору, так і портовому терміналу, де це дуже яскраво простежується.
«Коли в 2012-13 рр. в Росії різко ввели контроль перевантажень, це відразу позначилося на їх портах. Щоб виходити на ту ж добову норму обороту, портовому терміналу доводилося замість 800 машин на добу приймати більше 1000 машин. Збільшилося навантаження на змінних співробітників, на обладнання та зросли темпи роботи на складі. Гроші ти заробляєш за тонну перевалки, і платити більше ніхто не буде. Той же тариф, та ж місячна норма, а мороки набагато більше », – повідомив Олександр Мащенко.
Також він додав, що перевантаження для зерновозів – це великий і, найчастіше, невиправданий ризик. Можна так зламати машину, а це ніяким рейсом не окупиться. Великий обсяг витрати палива відбивається, але несправності – не завжди. Колись був свідком події, коли вантажний трал лопнув надвоє. Набагато спокійніше їздити без перевантаження – машина довше проживе.
Джерело: propozitsiya.com