На нараді, що відбулася 27 лютого в головному офісі компанії представники Укрзалізниці детально роз’яснили партнерам механізм проведення голландських аукціонів.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз Укрзалізниці.
Представники компанії поінформували, що 26 лютого Укрзалізниця провела перший голландський аукціон, під час якого компанія могла змогу випробувати саму процедуру торгів. На аукціон були виставлені 6 маршрутів та 400 вагонів-зерновозів повагонними відправками по 5 і по 10 вагонів. За результатами аукціону Укрзалізниця реалізувала 10% повагонних відправок – 5 лотів загалом на 40 вагонів. При цьому базова ставка на зерновози в 1136 грн була знижена до 727-738 грн.
«Під час першого голландського аукціону, оголошеного Укрзалізницею в ProZorro.Продажі, ми, на жаль, не побачили високої активності учасників. Ймовірно, це пов’язано з тим, що не всі наші користувачі були достатньо поінформовані про механізми їх проведення. Тож на нараді з учасниками ринку ми детально роз’яснили їм особливості проведення таких аукціонів. Вони полягають в тому, що спочатку оголошується найвища ціна на послугу, а потім ставки знижуються до тієї, на яку погодиться перший покупець, якому в результаті й продається послуга. Такі аукціони, що проходять практично за один день, дозволять клієнтам більш оперативно забезпечити перевезення своїх вантажів вагонами Укрзалізниці», — прокоментував директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.
Він також зауважив, що сьогодні, в умовах профіциту вагонів-зерновозів на ринку залізничних перевезень, особливо в період міжсезоння, Укрзалізниця активно продаватиме вагони власного парку саме через голландські аукціони. При цьому на них виставлятимуться не лише зерновози, а й піввагони компанії, попит на які також залежить від сезону перевезень певної продукції.
Так, днями Укрзалізниця виставила на голландський аукціон 400 піввагонів, та три маршрути. При цьому в компанії наголошують, що маршрутизація – є і залишатиметься найбільш ефективним способом організації перевезень вантажів. Тож на майданчику ProZorro.Продажі клієнтам пропонуватимуться здебільшого маршрутні відправки. Крім того, в компанії повідомили, що спільно з ProZorro планують створити й інші мобільні інструменти для розподілу вантажних вагонів серед клієнтів. Так, вже в цьому році мають намір започаткувати ще кілька нових продуктів – зручних для користувачів і таких, що відповідають вимогам з організації перевезень вантажів.
Це важливі кроки, які дозволять у перспективі розподіляти весь вагонний парк Укрзалізниці виключно через електронну торгову систему.
Джерело: propozitsiya.com