Risoil починає будівництво першого в Україні двостороннього пірсу

Проєкт двостороннього пірсу акціонери Risoil задумали більше 10 років тому. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на «Порти України».

«Ідея полягала в тому, щоб забезпечити навантаження судів з більшою осадкою. Risoil побачив можливість будівництва власної гідротехнічної споруди для забезпечення осадок суден до 15 метрів», – каже генеральний директор терміналів групи Risoil Євген Садовий.
 
В силу різних причин проект доводилося неодноразово відкладати і переносити. В минулому році інвестори доклали максимум зусиль, щоб вибратися з нескінченної, як здавалося, бюрократичної спіралі державних узгоджень. «І вдалося – ми отримали всі необхідні дозволи та погодження. Нарешті, ми будуємо – в середині квітня виходимо на воду із забиванням паль», – не приховує задоволення гендиректор.
 
За його словами, будівництво об’єкта займе рік. Орієнтовна вартість проекту перевищує 1 млрд грн.
 
Двосторонній пірс забезпечить одночасну обробку двох судів осадкою до 15 метрів. Він буде здійснювати одночасне навантаження зерна обсягом до 3000 тонн на годину на будь-яку сторону пірсу, або вантажити два судна з обох сторін пірсу з продуктивністю 1500 тонн на годину. Причому навантаження можна буде вести в будь-якій комбінації, регулюючи види вантажів і пропорції вантажопотоків на обидві сторони пірсу. «На сьогоднішній день двостороннього пірсу, який забезпечував би можливість одночасно обробляти два судна з двома різними вантажами, в портах України немає», – розповідає Є. Садовий.
 
 «Можливість експортно-імпортних операцій – ключова особливість пірсу. Можна впевнено сказати, що, реалізуючи цей проект, Risoil робить крок в завтрашній день», – підкреслює топ-менеджер.
 
Згідно з проектом, типовим розрахунковим судном на початковому етапі стануть судна типорозміру Panamax, але в перспективі, після проведення днопоглиблювальних робіт, термінал зможе обробляти судна Post Panamax дедвейтом до 120 тис. тонн.
 
Ще одна цікава перспектива, яку забезпечить будівництво пірсу – приймання зерна з барж і суден типу «ріка-море». «Ми бачимо перспективи перевезень малотонажними суднами – прийом малотоннажного флоту для більш ефективної організації експортно-імпортних операцій», – каже Є. Садовий. Можливість прийому малотонажних суден також дозволить знизити навантаження на залізничну інфраструктуру порту і розширити логістичні можливості клієнтів.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *