Розумні окуляри та доповнена реальність вже зараз допомагають аграріям обслуговувати техніку

Новітня технологія розумних окулярів, яку вже використовують в роботі, дозволять вам, вашому спеціалісту чи оператору техніки Massey Ferguson, BEDNAR, Geringhoff виконати певні роботи, обслуговування та діагностику техніки за віддаленої підтримки експертів АМАКО.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на пресреліз ТОВ «АМАКО УКРАЇНА».

Доповнена реальність робить щоденне обслуговування та підтримку, а також технічне обслуговування та діагностику простішими, швидшими та ефективнішими.

Ви точно бачите, що відбувається на місці в реальному часі

Співробітники АМАКО в сервісному центрі, завдяки розумним окулярам, детально бачать стан системи та можуть надати вашому представнику або нашому сервісному інженеру на місці цільову підтримку.

Натомість важлива інформація, наприклад креслення, інструкції тощо, може передаватись на безпосередньо на екран окулярів, щоб спростити процес усунення несправностей і доступ до інформації.

Типи робіт для використання розумних окулярів віддаленої підтримки:

  • усунення несправностей, нескладні ремонти;
  • діагностика;
  • налаштування техніки, причіпних агрегатів, моніторів та навігації;
  • регламентне технічне обслуговування;
  • дистанційний попередній запис техніки на обслуговування;
  • дистанційне навчання операторів;
  • налаштування навігації.

Якщо розумні окуляри недоступні, в якості цифрового ока для діагностичних можливостей можна скористатись смартфоном за допомогою спеціальної програми. Важливу інформацію (креслення, плани тощо) також можна передавати на смартфон.

Безпека даних

Управління додатком або передача даних відбувається лише за інструкцією та з вашої згоди як користувача.

Усі дані захищені шифруванням передаються через окремий канал АМАКО, що гарантує безпечну передачу даних.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *