Цюріхська компанія з торгівлі фруктами Bananen+Frucht AG нещодавно почала використовувати компостовані етикетки для всього асортименту еквадорських бананів.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на FreshPlaza.
«Звичайні наклейки на бананах зазвичай потрапляють у компост і, зрештою, потрапляють у ґрунт у вигляді екологічно шкідливого мікропластику. Ми хочемо протидіяти цьому за допомогою компостованих екологічно чистих наклейок, які більше не потрібно знімати з бананів. Ми обрали компостовані наклейки, оскільки ми вважаємо, що це крок у правильному напрямку», — говорить Томас Хуг, керуючий директор Bananen+Frucht AG.
Компанія Global Fresh Trading, надійний партнер і постачальник бананів, з якого походять усі еквадорські банани, підготувала рішення завдяки компостним етикеткам.
«Тож відтепер увесь наш асортимент бананів, як органічних продуктів Max Havelaar, так і звичайних, які ми купуємо у нашого партнера, маркується наклейками для компостування», — продовжує Хаг.
З цим перспективним кроком Bananen+Frucht є однією з небагатьох компаній, які можуть пропонувати банани з компостними наклейками. Якщо її початковий досвід із компостними наклейками буде добрим, компанія з Цюріха буде готова застосувати їх також до інших фруктів разом із партнерами та постачальниками.
Окрім екологічності, етикетки пропонують клієнтам компанії з Цюриха інші додаткові переваги.
«З цією етикеткою у вас є цікавий USP або унікальна точка продажу, в якій ви на крок попереду конкурентів. Клієнти також цінують той факт, що виснажливе видалення етикеток тепер у минулому».
Реакція, яку вже отримали роздрібні та оптові торговці, незмінно позитивна.
Джерело: propozitsiya.com