Світова торгівля столовим виноградом в останні п’ять років зростала приблизно на $300 млн щорічно, що робило столовий виноград одним із сегментів плодоовочевої торгівлі, які зростають найшвидше, розповів економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак під час міжнародної конференції «Столовий виноград України 2022: вивчаємо досвід Молдови», що відбулася у Кишиневі 2-3 листопада 2022 року,.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на EastFruit.
Зростання світової торгівлі столовим виноградом зумовлено насамперед тим, що виноград порівняно недорогий у більшості країн світу. Мабуть, після яблука, у країнах, де виноград вирощується, це другий найдоступніший товар.
Також значну роль у зростанні торгівлі відіграв бурхливий розвиток виробництва та експорту винограду з країн Південної Півкулі до країн Північної Півкулі. Адже більшість споживачів у світі живе саме у Північній Півкулі, а у Південній виноград дозріває, коли у Північній вже осінь чи зима.
Таким чином, значною мірою завдяки цьому фактору, виноград у країнах з високим рівнем доходів населення, став продуктом, який знаходиться на полиці супермаркету 12 місяців у році.
Джерело: propozitsiya.com