Сублімовані ягоди в шоколаді, смузі – та інші споживчі тренди ринку ягід в світі

Ягоди – модна тема в усьому світі, вони мають потенціал зростання практично в будь-якій категорії харчових продуктів, також все навколо ягід може бути валоризовано. «Світовий ринок снеків – 620 млрд доларів, якщо туди зайдуть ягоди, які поки займають невеликий відсоток, можуть збільшити обсяги як мінімум на третину», – розповіла Ірина Кухтіна, президент Ягідної Асоціації України на міжнародній конференції S-Fruit Transformations. Soft and Stone Fruits, передає propozitsiya.com.

«Зараз існує тільки одна постійна річ в глобальному світі – це постійні зміни. В ягідному світі вони відбуваються швидше. Інформація 3-5 річної давності для ягід вже не актуальна», – додала Кухтіна.

Основні споживчі тренди:

Здоровий спосіб життя найбільше впливає на ягоди. Це корисний продукт у всіх відносинах. Саме цей тренд диктує стрімке зростання споживання ягід. «Ростуть в основному свіжі ягоди та переробка, консервацію і соки в світі купують все менше», – пояснила спікер.

Емоційність – покупець вибирає, що купити не тільки з практичних міркувань, але виходячи з того, які емоції це викликає.

Урбанізація – продаж дорогої ягідної продукції здійснюються в великих містах.

Цінність часу – ніхто не буде чекати свій товар дуже довго.

Життя он-лайн. Все більше продажів здійснюється саме он-лайн.

Відповідальність – покупцеві все більш важливо, що він купує: як це вирощено, за якими технологіями, чи не шкодить це.

Нові моменти споживання – з’являються нові приводи з’їсти ще ягід. У багатьох країнах фрукти – це приємний подарунок (сублімована полуниця в шоколаді, батончики з сублімованими фруктами), набирає популярності смузі, функціональна їжа та напої (особливо затребувані в Азії), специфічні дієти і харчові добавки. «В Україні кілька років поспіль популярні фруктові чаї – по суті, заморожений сік, який потім розводять окропом. Ще п’ять років тому таких чаїв не було. Також стали популярні концентровані витяжки з ягід», – додала Кухтіна.

Діти можуть бути головним споживачем ягід в майбутньому. «Пюре, пастила виключно з фруктів, якій можна надавати різну форму, морозиво з фруктів, органічні напої з ягід – позиції за якими майбутнє», – вважає Ірина Кухтіна.

З огляду на ці тренди, переробникам можна формувати нові пропозиції. У майбутньому для завоювання ринку потрібно буде використовувати валоризацію походження – коли споживач платить додаткову ціну за те, як вони вирощені. «Воларізуется локальність, яка в багатьох регіонах є ключовою, репутація, робота переробника з фермером – програми підтримки фермерів, харчова безпека, цікава історія, а також дружнє до природного середовища пакування». Як приклад спікер привела продукт Данон – вирощування полуниці в Почаєві. Це підняло впізнаваність бренду (6-8%). Чилійські асоціації рекламують «фрукти з Чилі», а не окремих виробників.

Також ягоди можна просувати нехарчовими способами, враховуючи їх привабливий зовнішній вигляд.

Світлана Радченко

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *