«UKRAVIT» — завжди більше можливостей

Сьогодні компанія «UKRAVIT» — чи не найбільший український виробник і постачальник  на вітчизняному ринку. 

За попередніми оцінками, навіть у цей складний рік вона утримує свої позиції.

Як же компанії, попри складнощі та виклики сьогодення, вдається бути максимально корисною аграріям, і які саме бізнес-інструменти допомагають залишатися успішними?

Про це розповідає керівник департаменту маркетингу «UKRAVIT» Ольга Дигун у грудневому номері журналу «Пропозиція».

Зокрема, читачі журналу зможуть дізнатися про розвиток інтернет-магазинів та нові онлайн-заходи компанії, програми лояльності, розвиток сервісів та навіть про те, як «UKRAVIT» допомагає українським сільгоспвиробникам експортувати свою продукцію. 

Крім того, Ольга Дигун розповідає про плани компанії щодо вдосконалення онлайн-заходів та поєднання їх із традиційними Днями полів, а також щодо нових акцій для покупців препаратів від «UKRAVIT».

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *