Сьогодні компанія «UKRAVIT» — чи не найбільший український виробник і постачальник на вітчизняному ринку.
За попередніми оцінками, навіть у цей складний рік вона утримує свої позиції.
Як же компанії, попри складнощі та виклики сьогодення, вдається бути максимально корисною аграріям, і які саме бізнес-інструменти допомагають залишатися успішними?
Про це розповідає керівник департаменту маркетингу «UKRAVIT» Ольга Дигун у грудневому номері журналу «Пропозиція».
Зокрема, читачі журналу зможуть дізнатися про розвиток інтернет-магазинів та нові онлайн-заходи компанії, програми лояльності, розвиток сервісів та навіть про те, як «UKRAVIT» допомагає українським сільгоспвиробникам експортувати свою продукцію.
Крім того, Ольга Дигун розповідає про плани компанії щодо вдосконалення онлайн-заходів та поєднання їх із традиційними Днями полів, а також щодо нових акцій для покупців препаратів від «UKRAVIT».
Джерело: propozitsiya.com