USAID АГРО проводить опитування серед агровиробників для оцінки потенціалу торгівельних місій

Через повномасштабну війну росії проти України, з лютого 2022 року, ланцюги постачання української агропродукції на експорт порушилися. Українські агровиробники стикнулися з проблемою збуту. Щоб зберегти дохід та налагодити альтернативні шляхи відвантаження продукції фермери почали шукати нових партнерів та самостійно здійснювати експортну діяльність.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис на facebook сторінці USAID АГРО.

Торгівельні місії передбачають проведення двосторонніх зустрічей з потенційними покупцями продукції, бізнесовими та громадськими організаціями. Це сприятиме налагодженню прямих бізнес-контактів та створить додаткові можливості для експорту.

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку проводить опитування серед виробників аграрної продукції для оцінки потенціалу торгівельних місій як інструменту для розширення географії продажу агропродукції українських виробників.

USAID АГРО першочергово очікує відповіді від компаній, які вже мають досвід експортної діяльності та наразі шукають можливості до відкриття нових ринків збуту до країн ЕМЕА (Європа, Східна Азія, Африка)та нових партнерів для співпраці, і пропонує пройти коротке опитування за посиланням.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *