На німецькому ринку могли б користуватися попитом питні меди.
Таку думку висловив у ході 7-го Українсько-німецького харчового форуму, що пройшов наприкінці листопада, Давид Уфер, засновник маркетингового агентства Boundless Spirits (Гамбург), котре спеціалізується на просуванні спиртних напоїв на німецькому ринку, пише propozitsiya.com.
Він зазначив, що зараз у Німеччині популярні лікери. А позаяк виробники пропонують найрізноманітніші смаки, то кожен з них знаходить для себе нішу на ринку. Давид Уфер додав, що в Німеччині зростає популярність меду та різноманітних продуктів на його основі, тож це теж могло б зіграти на руку виробникам «медових вин».
«Останні могли б бути вдалим нішевим продуктом», — резюмував Д. Уфер.
Зокрема, збут могли б знайти і українські виробники. Адже на німецькому ринку знаходять свою нішу навіть українські винороби.
Так, у 2017 р. до Німеччини вперше були імпортовані українські вина, і тоді обсяг їх продажів склав 200 тис. л, а вже наступного року зріс до 500 тис. л. І це при тому, що в Німеччині своїх виноградників 100 тис. га, відповідно, власного вина виробляється немало.
Джерело: propozitsiya.com