Главная / АГРОНОВИНИ / В Україні найнижчі ставки на фрахт зерновозів можуть привести до протестів перевізників — експерт

В Україні найнижчі ставки на фрахт зерновозів можуть привести до протестів перевізників — експерт

Ситуація з низькими ставками на фрахт зерновозів вже загрожує протестами перевізників в Україні. Про це 10 лютого написав на своїй сторінці в мережі Facebook керівник аналітичного сектора порталу Zernovoz.in.ua Олександр Глущенко. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на АПК-Інформ.

«Хлопці, потрібно збиратися страйкувати, у нас з Дніпра 500 км ставка 600 грн/т», — це меседж усього минулого тижня і подібних повідомлень дуже багато! Невдоволення українських перевізників зерна в профільних спільнотах зростає з кожним днем. Особливо серед тих, хто не бажає працювати з перевантаженням», — констатував експерт.

За його словами, серйозну стурбованість викликає просідання фрахту на автомобільні перевезення вже починаючи з нового року. Так, якщо в січні активність фрахтового ринку була досить слабкою, то станом на початок лютого на тлі відновившогося попиту на зерновози замовники знижують ціни до мінімального рівня 500 — 600 грн за тонну при тарифній відстані у 560-580 км (наприклад, з Київської обл. в Одесу).

«Така ситуація вкрай негативно відбивається на фрахтовому ринку в цілому і може спровокувати протести перевізників. Принаймні з різних джерел нам повідомляють, що багато водіїв уже активно закликають об’єднуватися проти недобросовісної конкуренції перевантажень, які працюють за заниженими ставками», — застерігає О.Глущенко.

Він навів кілька прикладів ставок минулого тижня за найбільш частими маршрутами: Черкаська область-Південний, пшениця — 650 грн/т з ПДВ; Вінницька обл. — Миколаїв соя — 630 грн/т; Кіровоградська обл. — Миколаїв, кукурудза — 420 грн/т. Тоді як минулої осені в період інтенсивних відвантажень ставки були більш 1000 — 1100 грн на аналогічному маршруті.

«Тепер автомобільні перевезення проти залізничних відвантажень знаходяться в якщо вже не одному ціновому діапазоні, то в динаміці зниження. Подальше підвищення залізничних тарифів з 1 березня може привести до ще більшої розбалансування ланок транспортної логістики. І всім нам уже сьогодні потрібно задуматися про те, чи переживе інфраструктура України ще один «високий» зерновий сезон?», — написав О.Глущенко.

Джерело: propozitsiya.com

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

x

Check Also

Перший в Україні пакгауз для кавунів та динь побудують в Херсонській області

У Херсонській області в рамках розвитку сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «Широке», який з 2013 року працює ...