Інвестиції в овочівництво можуть бути дуже прибутковими, але лише за умови орієнтації на продукцію високої якості, яка може бути успішно експортована, в разі внутрішнього перевиробництва. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на East-Fruit.com.
Попередні прогнози розширення виробництва овочів в Україні, озвучені раніше Українською плодоовочевою асоціацією (УПОА), знаходять підтвердження в інформації від учасників ринку.
Фермери повідомляють, що в даний момент купити популярні гібриди та сорти овочів, перш за все цибулі, моркви і капусти в Україні досить складно, тому що основні обсяги вже зарезервовані. За даними продавців насіння, майже всі постійні клієнти планують розширювати виробництво, проте істотно виріс і потік нових клієнтів, які хочуть спробувати свої сили в овочівництві. Найчастіше це сільгоспвиробники, але є і підприємці з інших галузей.
На думку учасників ринку, ситуацію нагнітають повідомлення про нові цінові рекорди за цими культурами. У той же час багато новачків не розуміють, що овочівництво – це не такий вже простий бізнес, як здається на перший погляд. І вже традиційно багато хто недооцінює важливість маркетингу продукції перед тим, як розвивати виробництво. Більшість не має чіткого уявлення про канали збуту овочів, орієнтуючись лише на роздрібні ціни і інформацію в ЗМІ про дефіцит продукції.
Експерти ринку відзначають, що найбільш ризикованою культурою є капуста, так як можливості її експорту дуже обмежені, а поріг входження в виробництво цієї культури залишається найнижчим.
Джерело: propozitsiya.com