17 червня лідери вітчизняної органічної галузі оголосили про старт масштабної комунікаційної кампанії з роз’яснення переваг саме сертифікованої органічної продукції, пише propozitsiya.com.
Вона розрахована на кілька років і проходитиме в різних форматах. У рамках кампанії споживачі побачать рекламні та інформаційні ролики, привабливі банери, знайдуть максимум пізнавальної та зрозумілої інформації на спеціально створеному сайті, стануть учасниками акцій безпосередньо в місцях продажу органічних продуктів.
Основним інформаційним посилом кампанії стане відмежування сертифікованих органічних продуктів від тих, які продаються під назвою екологічних, фермерських, натуральних, та від продуктів безпосередньо з домогосподарств.
Стратегія кампанії розроблена за результатами дослідження, проведеного у «великій п’ятірці» українських міст (Київ, Харків, Одеса, Дніпро і Львів) дослідницьким агентством MZ hub. Воно показало, з одного доку, чималий потенціал ринку органічної продукції. Потенційна аудиторія цих продуктів оцінюється в 6,7 млн осіб. Її складають три групи споживачів: прихильники здорового способу життя (3,2 млн осіб), дбайливі батьки (3,2 млн осіб) і просто відносно заможні люди (3,9 млн) (менший загальний обсяг аудиторії пояснюється тим, що ці сегменти частково перетинаються між собою).
Разом з тим дослідження показало, що потенційна аудиторія часто не зовсім розуміє або й взагалі не розуміє різницю між дійсно органічними продуктами, органічність яких підтверджена відповідним сертифікатом, і продуктами, що продаються як «екологічні», «натуральні», «фермерські» і просто продуктами, що продаються дрібними виробниками напряму. Тим часом уся екологічність «екологічних» продуктів може полягати в відмові від синтетичних фунгіцидів і інсектицидів, водночас під час їх вирощування можуть застосовуватися міндобрива і гербіциди. А в домогосподарствах продукти на продаж можуть обприскувати такими препаратами, які в ЄС заборонені навіть для інтенсивного виробництва.
«Наші учасники давно мають запит на підвищення обізнаності споживачів з сертифікованою органічною продукцією», – відзначила президент ГС «Органічна Україна» Олена Корогод (Березовська). Дослідження стало можливим завдяки програмі «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).
Джерело: propozitsiya.com