Всеукраїнський Конгрес Фермерів вимагає скасувати ліцензування зберігання пального для власних потреб фермерів без жодних альтернатив у вигляді декларування чи зменшення штрафів.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на farmers.org.ua.
Інших варіантів не має бути, говорить голова Конгресу Іван Слободяник: «Після того, як ДПСУ погодилась відтермінувати перевірки зберігання пального у фермерів, до справи взялося МВС. Причина пильної уваги Міністерства внутрішніх справ (думаю, згодом буде не тільки МВС) — доручення Прем’єр-міністра від березня цього року про позапланові заходи державного контролю за обігом пального. Хоча в уряді і запевняли, що це не торкнеться аграріїв».
В Конгресі сподіваються, що МВС не братиме дурного прикладу з деяких податківців: «Знову з перевірками йдуть до фермерів, минаючи нелегальних продавців солярки при дорозі і не тільки», — констатує Слободяник.
Також голова ВКФ розповів про долю законопроєкту, який розробляють разом з іншими аграрними асоціаціями для врегулювання питання ліцензування зберігання пального для фермерських потреб: «Тут палки в колеса починає ставити вже Міністерство фінансів дивною і нелогічною позицією: основним завданням ліцензування пального була боротьба з нелегальним його обігом на «чорних» придорожніх АЗС. Але статистика штрафів свідчить, що результатом перевірок стало переважно штрафування саме тих, хто отримав ліцензію — хто і не приховував використання пального, і мав просто бюрократичні порушення. Виходить ті, хто працює «в тіні» і без ліцензій — без труднощів ведуть свої справи далі, органи контролю полюють за тими, хто має ліцензії».
В рамках дискусій щодо нового законопроєкту Міністерство фінансів апелює до того, що хоче знати, де, хто, як і скільки зберігає пальне для своїх потреб.
Тому, на їх думку, і потрібне ліцензування і на просте декларування Мінфін не погоджується, каже голова Конгресу Фермерів: «Це нонсенс. Адже в балансі підприємства відображено, де зберігається пальне і у формі 20-ОПП теж. А переміщення пального моніториться в системі СЕАРП (Система електронного адміністрування пального) та відслідковування навіть норми витрат пального на гектар через контроль ПДВ шляхом блокування податкових накладних. Що це некомпетентність Мінфіну чи клеєння дурня в угоду заправочним мережам чи корумпованій бюрократії?».
Скидається на те, що органи контролю не припинять кошмарити фермерів і тому ліцензування зберігання пального для потреб аграріїв слід повністю скасувати.
«Фактично це перевірки заради перевірок, а тепер вже й іншими організаціями, які до цього не мають жодного стосунку. Саме тому разом з іншими асоціаціями ми вимагаємо повного скасування ліцензування зберігання пального для аграріїв (якого ніколи раніше не було) вже без альтернатив у вигляді декларування», — наголошує Слободяник.
Джерело: propozitsiya.com