Дніпровський виробник цукатів, сушених фруктів й овочів «Армопром-Д» переміг дешевий китайський імпорт завдяки смаку продукції.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на agri-gator.com.
«Перший наш досвід років 10–12 тому був пов’язаний з яблуками, коли ми готували китайську сушену сировину, — розповів Володимир Кравченко, власник компанії «Армопром-Д». — Багато виробників додавали його як добавку в шоколад, морозиво й інші вироби. Коли побачили, що в Україні почали вирощувати доволі багато якісного яблука, вирішили сушити його самі. Тоді багато хто просто не вірив, що ми зможемо побороти китайську ціну. Знадобилося близько року плідної роботи, щоб домогтися і оптимальної ціни, і якості».
За допомогою технологічних рішень і збільшення автоматизації виробництва на підприємстві все ж перемогли імпортну ціну. Однак наразилися на ще одну проблему: за довгий час український ринок звик до китайського яблука.
«Воно було позбавлене смаку, як вата, але і таким самим білим, легким і повітряним, що цілком влаштовувало переробні підприємства, — згадав Володимир Кравченко. — Насправді це був результат дуже сильної обробки сіркою для освітлення й тривалого зберігання. Ми пішли іншим шляхом: не застосовували хімію — зробили стандартне сушене яблуко. «Нам потрібно тільки світле яблуко», — наполягали клієнти. Втім, коли спробували на смак наше сушене яблуко, тут же змінили думку й забули про Китай».
Клієнти вирішили, що смак — понад усе, а зовнішній вигляд доопрацюють своїми силами.
Як результат «Армопром-Д» почав успішно сушити українську сировину, а китайську вже 5–7 років не завозять в Україну. Вітчизняні виробники їх витіснили з ринку.
Джерело: propozitsiya.com