Першого лютого у Франції набув чинності новий закон, покликаний регулювати мінімальні ціни на продовольчі товари. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на TradeMaster.UA.
Закон, покликаний регулювати ціни на продовольчі товари, був прийнятий французьким парламентом ще в жовтні минулого року. Тепер для роздрібної торгівлі існують чіткі правила, що обмежують рекламні (зі знижкою) продажі.
Новий закон є частиною масштабної реформи, яку проводить президент Франції Еммануель Макрон. Президент сподівається створити більш стійкий та справедливий ланцюжок поставок продуктів харчування – для всіх учасників ринку.
У законі, зокрема, передбачається підняття порогу націнки до 10%. Нижче нього роздрібні продавці не можуть продавати продукти харчування. При цьому рекламні пропозиції не можуть опускатися нижче 34% від вартості продукту. Таким чином уряд має намір стримати обсяги масових розпродажів.
Джерело: propozitsiya.com