У західних областях може з’явитись новий сільгоспкластер

Група компаній A.G.R. Group бізнесмена Місака Хідіряна з початком повномасштабного російського вторгнення переорієнтовувала логістичні шляхи з українських морпортів на ринок ЄС через автомобільний і залізничний транспорт, а також на річкові порти Рені й Ізмаїл.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на «Інтерфакс-Україна».

Як повідомив представник зернотрейдингового відділу холдингу, компанія продовжить експортувати частину сільгосппродукції через наземні прикордонні переходи з ЄС і річкою Дунай навіть після звільнення окупованих територій від російських військ і відновлення Україною повноцінної торгівлі в акваторії Чорного моря.

За його даними, після початку війни A.G.R. Group зайнявся пошуком елеваторних потужностей на заході України та перевезенням туди запасів урожаю з центральних регіонів країни. Пізніше A.G.R. Group налагодила автомобільні й залізничні логістичні канали для збуту сільгосппродукції в ЄС, а також домовилася про співпрацю з європейською трейдинговою компанією з досить потужною інфраструктурою в усій Європі й уже розпочала постачати їй сільгосппродукцію.

«Крім того, ми домовилися, що спільно працюватимемо над завантаженням їхніх обсягів, і дали гарантії, що після нашої перемоги та звільнення окупованих територій ми збережемо наші партнерські відносини, навіть коли відкриються порти й морська логістика знову опиниться в пріоритеті. Можливо, навіть розглянемо з правлінням купівлю нових кластерів на заході України для зручнішого партнерства», — розповів представник холдингу.

За його словами, наразі холдингу для експорту недоступні глибоководні морські порти, тому він використовує автомобільний і залізничний транспорт, а також порти Рені та Ізмаїл. Проте така логістика значно дорожча за морський експорт, а також пов’язана з низкою складнощів, таких як неможливість виїжджати за межі України водіям — її громадянам, або з великими чергами з суден у портах.

«Щодо співпраці з Європою ми просунулися дуже істотно в цьому напрямі. Точно можу сказати, що ми погодили перевалку в Румунії, в Галаці. Там під наші потреби провели широкий шлях — в’їжджаємо туди з України, відвантажуємо обсяги та виходимо річкою. Навесні ми користувалися Ренійським портом на Дунаї. Для нас такий маршрут був дуже зручний, тому що значна частина товару була в Миколаївській області, нам було зручно його евакуювати в Одеську область», — уточнив представник холдингу.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *