Україна на виставці Міжнародний зелений тиждень-2019: Перші позитивні результати!

Закінчилася найбільша агропромислова виставка світу – Міжнародний зелений тиждень, котра традиційно відбувається у Берліні. Вперше після багаторічної перерви у цьому заході бере участь наша держава, представлена великим тематичним павільйоном. Учасниками «Міжнародного зеленого тижня-2019» стали 55 компаній із України, котрі представляють найкращі досягнення вітчизняного АПК, переробної та суміжних галузей – усього 21 напрямок бізнесу. Про це пише propozitsiya.com.

Без перебільшення можна стверджувати, що участь у виставці «Міжнародний зелений тиждень-2019» стала справжнім проривом як для міжнародного іміджу нашої держави, так і розвитку географії партнерських відносин для бізнесу. Достатньо сказати, що український павільйон відвідали десятки тисяч гостей, кожен із яких отримав нагоду продегустувати продукцію вітчизняних компаній, дізнатися про них більше та ближче познайомитися із нашими національними традиціями. Слід наголосити, що усі продукти і напої припали іноземним гостям до смаку, зокрема, у келихи для відвідувачів було розлито 8000 літрів одного лише пива! Також було роздано багато сувенірної продукції гостям, в тому числі понад 50 тисяч стікерів-сердечок із написом I love Ukraine! А музичний супровід української експозиції вразив навіть бувалих європейців, оскільки його забезпечили вражаючі фольк-гурти, зокрема, «Трембітарі» та Joryj Kloc.

Важливо, що з метою сприяння просуванню українських товарів на світові ринки павільйон України відвідав в.о. міністра аграрної політики України Максим Мартинюк.

Україна, як велика країна з прекрасними людьми, з потужною сільськогосподарською галуззю, просто не мала права не бути присутньою на «Міжнародному зеленому тижні». Я щасливий, що ми повернулися на виставку зі своїм павільйоном, – наголосив міністр.

Слід відзначити, що нинішнє тріумфальне повернення України на найбільший у світі агропромисловий форум багато в чому є особистою заслугою Максима Мартинюка, який резонно наголосив, що держава із таким потужним сільськогосподарським потенціалом просто не може не бути представленою у Берліні.

До ініціативи міністерства аграрної політики долучилися представники приватного бізнесу, а організацією участі України займався лідер виставкової галузі – ТОВ «ТД «Промфінінвест». Його директор Олександр Погребний безпосередньо відповідав за успішне проведення заходу. За словами Олександра Погребного над проектом працювали понад 120 працівників, починаючи від художників та дизайнерів і закінчуючи найкращими професійними кухарами. Незважаючи на те, що доводилося працювати у стислі терміни, українська експозиція стала однією із найкращих на «Міжнародному зеленому тижні-2019».

Площа павільйону України становить 1200 м2, а сама експозиція тематично розподілена за різними напрямками. Це і органічне землеробство, і м’ясна, і молочна галузь, і багато інших – як вже зазначалося, усього 21 напрямок.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *