Україна оголосила конкурси на концесію портів “Ольвія” та “Херсон”

Міністерство інфраструктури України оголосило про проведення концесійних конкурсів з передачі в концесію майна держпідприємств “Стивідорна компанія” Ольвія” та “Херсонський морський торговельний порт” та відповідного майно держпідприємства “Адміністрація морських портів України” (АМПУ). Про це пише propozitsiya.com з посиланням на інформаційне агентство «Інтерфакс-Україна».

Як говориться в публікації в четвер в урядовій газеті “Урядовий кур’єр”, в разі “Ольвії” концесія за результатами конкурсу надається на 35 років, в разі Херсонського порту – 30 років.

Як раніше зазначив колишній тоді міністр інфраструктури Володимир Омелян, основне завдання двох зазначених пілотних проектів – залучити міжнародні практики та технології в українські порти.

На проведення конкурсу та визначення переможця чинне законодавство дає трохи більше трьох місяців.

“З переможцями будуть підписані договори, сторонами яких стануть: Мінінфраструктури, АМПУ, компанія переможець конкурсу, а також підприємство (SPV, т.зв. “проектна компанія”), яке буде створено та зареєстровано переможцем конкурсу в Україні для реалізації проекту”, – уточнює АМПУ.

Згідно з раніше оприлюдненої документації, загальний обсяг очікуваних інвестицій з боку концесіонерів складе 17,3 млрд грн. протягом 35-річного терміну концесії для “Ольвії” і 1,4 млрд грн. за 30 років концесії херсонського порту. Інвестиції будуть спрямовані на оновлення інфраструктури та розвиток портів.

Протягом перших трьох років в “Ольвії” планується побудувати новий зерновий термінал потужністю 2 млн тон/рік (інвестиції 1,56 млрд грн), а в морпорту “Херсон” провести невідкладне оновлення активів (інвестиції 216 млн грн).

За даними Мінінфраструктури, зацікавленість в концесії госстівідоров в портах “Ольвія” і “Херсон” раніше проявили більше 25 українських та зарубіжних компаній з США, Китаю, Франції, Швейцарії, Великобританії, Японії, Туреччини, Катару та Кореї. Зокрема, “Нібулон”, один з найбільших зернотрейдерів України, відзначав, що може інвестувати в Херсонський порт.

Мінінфраструктури та Міжнародна фінансова корпорація (IFC) з групи Світового банку з метою розвитку державно-приватного партнерства (ДПП) в портовій галузі 14 листопада 2017 року підписали меморандум про взаєморозуміння, згідно з яким IFC допоможе структурувати проекти державно-приватного партнерства (ДПП) в двох зазначених вище українських портах.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *