Україна збільшила експорт плодово-ягідної продукції на 16%

За перше півріччя 2019 року Україна експортувала плодово-ягідної продукції на суму 116 млн дол. США. Це на 16% перевищує минулорічний показник за відповідний період, поінформував старший науковий співробітник відділу економіки аграрного виробництва та міжнародної інтеграції Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», к.е.н. Богдан Духницький. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-центр ННЦ.

За його словами, це стало можливим завдяки триваючому збільшенню доходів від продажів на закордонних ринках усіх основних товарів вітчизняного експорту групи 8 УКТЗЕД. Йдеться, зокрема, про волоські горіхи, заморожені плоди та ягоди, яблука та груші, які сукупно займають у структурі вартості продукції цієї групи понад 95%, пояснив експерт.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року вітчизняний експорт плодів та ягід збільшився й у кількісному виразі, поінформував Богдан Духницький. Майже на 75% зросли обсяги зарубіжних поставок волоських горіхів – з 19 тис. т до 33 тис. т, а також яблук і груш – з 24 тис. т до 42 тис. т. Майже на третину виросли обсяги експорту заморожених фруктів – з 14 тис. т до 18 тис. т.

Головні ринки збуту для українських виробників – Туреччина (18 млн дол. США), Франція (11 млн дол. США), Польща (10 млн дол. США), Білорусь (9 млн дол. США), Ірак (7 млн дол. США), Італія (5 млн дол. США), Греція (5 млн дол. США) та Німеччина (4 млн дол. США).

Загалом, більше 50% вартості наших плодів і ягід отримується в результаті експорту до країн Євросоюзу.

Враховуючи наявні тенденції у вітчизняному експорті плодово-ягідної продукції та випередження рекордних показників 2018 року, існує реальна можливість оновити найвищий за часів незалежності показник її зовнішніх продажів за результатами 2019 року, спрогнозував Богдан Духницький.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *