Українське – це світовий бренд, який важливо розвивати,– Віталій Коваль

В Україні наразі визнається 3068 європейських географічних зазначень. Разом з тим, суто українських – 48. Українське – це світовий бренд, який важливо розвивати, повідомив Міністр аграрної політики та продовольства України Віталій Коваль під час вітального слова до учасників Першого українського фестивалю географічних зазначень.   Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Мінагрополітики.   «Підтримка національного виробника на всіх рівнях, особливо в такі складні часи, важлива для Мінагрополітики. А особливо, якщо мова йде про унікальні продукти з географічним зазначенням. Адже це про наші традиції, національну ідентичність та самобутність, яку потрібно зберегти та популяризувати. Херсонські кавуни, гуцульська бринза, мед з дикоросів та українські вина. Українська культура має стати не лише мейнстрімом, а й потужним елементом економіки, щоб усі наші народні промисли капіталізувалися через експорт», – наголосив Віталій Коваль.   Міністр також відзначив, що значна кількість учасників – маленькі та великі виробники не лише працюють на внутрішньому ринку, а й експортують свою продукцію. «Від вина та різноманітних крафтових настоянок – до сирів, м’яса, овочів, макаронів, спецій та солодощів. І все – локальне виробництво», – підкреслив Міністр. Віталій Коваль також вручив відзнаки Мінагрополітики тим виробникам, які уже отримали походження специфікацій товарів та права інтелектуальної власності на географічним зазначенням.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *