Олександр Камишин
АТ «Укрзалізниця» (УЗ) у 2021 році провалив підготовку до зернового сезону — 11,4 тис. вагонів-зерновозів компанії готові тільки 3 тис., ще близько 2,7 тис. знаходяться в сезонному резерві, який вже пізно «піднімати», тому що сезон вже почався, повідомив новопризначений в.о. голови правління УЗ Олександр Камишин.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на interfax.
За його словами, решта вагонів «просто не пройшли своєчасні ремонти».
«На 9 липня виконано тільки 15% запланованих ремонтів, а 85% — провалені. Нагадаю, робочий парк в піковий сезон — це 11,4 тис. зерновозів. На жаль, але за пару місяців просто неможливо відремонтувати ні 3 тис. зерновозів, ні тим більше необхідні 6 тис.
З піввагонами все ще цікавіше — приватний рухомий склад в цій категорії зараз стоїть по 600-800 грн на добу, напіввагони УЗ — від 1 тис. грн. При цьому піввагонів УЗ просто немає вільних», — сказав він.
Камишин також зазначив, що «Укрзалізниця» не готова до зернового сезону не тільки по вагонах, а й по локомотивах.
«Причому по локомотивах проблема виникла через те, що не були вчасно закуплені всі необхідні ходові запчастини для ремонтів …
Наприклад, бандажі для локомотивів виробляє тільки одна польська компанія», — розповів новий в. о. глави компанії.
До речі, Кабінет міністрів звільнив Івана Юрика з посади виконуючого обов’язки голови АТ «Укрзалізниця» і призначив на цю посаду радника міністра інфраструктури Олександра Камишина.
Джерело: propozitsiya.com