Найбільша проблема зерновий логістики – це локомотивна тяга. Єдиний спосіб її вирішити протягом 2-3 років – це прийняти Закон про приватну локомотивну тягу. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на президента Української зернової Асоціації Миколу Горбачова.
«Інші способи вирішення проблеми перевезень зернових, які сьогодні пропонуються, не є ефективними. Вартість локомотивів досить висока і «Укрзалізниця» самостійно не здатна заповнити свій парк», – пояснив Микола Горбачов.
На його думку, і 30 тепловозів General Electric не заповнять дефіцит локомотивів.
«У 2018 році парк локомотивів становив 3566 одиниць, з яких 1628 – це електровози, і 1938 – тепловози. На цьому тлі 30 локомотивів навіть в процентному відношенні дуже мало. Тому допуск приватної тяги ми бачимо єдиним способом, який дозволить вирішити проблему перевезень», – сказав президент УЗА.
Джерело: propozitsiya.com