Главная / АГРОНОВИНИ / Зростання конкуренції зі сторони України й Молдови та зниження споживання, — Реалії Польського ринку соку

Зростання конкуренції зі сторони України й Молдови та зниження споживання, — Реалії Польського ринку соку

Польським переробникам слід серйозно задуматися про зростаючу конкуренцію на ринку концентрованого соку зі сторони України та Молдови. Станом на сьогодні, ці дві країни, в загальному обсязі, виробляють майже 50% від обсягу польського виробництва концентратів і продають свою продукцію на зовнішньому ринку помітно дешевше, ніж Польща. Про це розповів журналістам Юліан Павляк —  керівник групи виробників соків Польщі. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-центр «Інфо-Шувар».

За словами експерта, в сезоні 2018/19 фруктова галузь Польщі переживає складні часи, зумовлені надвиробництвом яблук та м’яких фруктів у 2018 році. Для прикладу, мінімум 70% польського яблука в поточному сезоні піде на переробку. Переробники Польщі активно скуповують надлишок десертних яблук, які мають високу собівартість та мали б продаватися за гарною ціною на свіжому ринку.

«Від переробників зараз очікуються справедливі ціни на сировину, підписання довгострокових контрактів на поставку фруктів та продаж продуктів переробки за рентабельними цінами. На мою думку, регулювання ситуації в галузі необхідно здійснювати також і з боку держави», — розповів пан Павляк.

Як зазначив фахівець,  впродовж останніх 9 років у ЄС споживання концентратів продовжує скорочуватися.

У Польщі ж ситуація із рівнем споживання соків останніми роками дещо покращилася, ціною чималих зусиль, спільної промоції та рекламної діяльності компаній-переробників. Така, стратегія, на думку Юліана Павляка, є правильним рішенням для того, щоб ситуація із споживанням концентратів у країні надалі залишалася стабільною.

«Раджу зосередитися на зміцненні позицій на існуючих ринках збуту, а також, звертати увагу на нові ринкові тренди — наприклад, органічні соки. Очікувати різкого зростання споживання як у Польщі, так і в ЄС зараз не доводиться, проте, правильна рекламна стратегія є одним із ключових факторів успішних продажів», — підсумував експерт.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

x

Check Also

Мінекономрозвитку зобов’яже іноземних інвесторів узгоджувати інвестиції

David Montgomery Womens Jersey