Настрої споживачів свіжих молокопродуктів цього літа зовсім інакші, ніж були у цей час минулого року.
Так вважають аналітики «Інфагро».
«Немає переміщень українців у південні, приморські регіони і додаткового закордонного відтоку туристів. Можливо, трохи більше, ніж у мирні часи, продається продукції в західних областях. А загалом споживання молочних продуктів цього літа помітно впало навіть у порівнянні з травнем, не кажучи вже про минулорічні показники. Очевидно, багатьом зараз грошей не вистачає навіть на необхідні молочні продукти», — пояснюють вони.
Проте виробники шукають вихід із ситуації. Хтось змінює асортимент, хтось вертається до призабутих за час війни маркетингових інструментів з акційними ціновими знижками. А окремим операторам навіть вдається продовжувати піднімати ціни на свою продукцію.
«Зовнішню торгівлю свіжими продуктами активною назвати складно. Імпорт майже вдвічі відстає від торішніх показників. Традиційно найбільшою є частка імпорту з Польщі. Правда, подальше його збільшення вже виглядає не зовсім логічно — у Польщі сировина зараз значно дорожча, ніж в Україні.
Експорт ще є, але зовсім мізерний. У партнерах залишилась фактично тільки Молдова. Поставки на Кавказ практично припинено, адже нинішня вартість логістики робить їх збитковими», — підсумували експерти.
Джерело: agroportal.ua