Збільшення експорту допоможе українським м’ясопереробним підприємствам у період війни

Вітчизняним м’ясопереробним підприємствам наразі вкрай необхідно зайнятись експортом своєї продукції. Основним ринком збуту свинини в Україні зараз виступають ЗСУ, мережі ритейлу та великі переробні підприємства, в той час як раніше суттєвими учасниками цього ринку були середні та дрібні переробники.

Таку думку висловив засновник ТзОВ «Агро-Інвест» та керівник групи з експорту мʼяса Асоціації «Мʼясної галузі» Ігор Ляховський. 

«Підприємець вже на межі виживання. Ринок став суттєво звуженим через зменшення чисельності населення (за різними даними вже 7-10 млн виїхали з країни ) та поступового зниження його доходів. У таких умовах порятунком для галузі, яка в час війни хоче розвиватись, може бути лише розширення ринків збуту зовнішнього характеру. Для прикладу це такі країни як Філіппіни, В’єтнам, КНР, Південна Корея, Японія, Велика Британія, а також країни Євросоюзу», — зазначив Ігор Ляховський.

Водночас експерт наголошує, що експортом займатись не настільки складно, як видається виробникам, які з ним ще не стикались. Більшість підприємств м’ясної галузі України досягають міжнародних стандартів контролю якості та безпеки продовольчого харчування, а відтак не матимуть проблем зі своєю продукцією на зовнішніх ринках. 

«Я впевнений, що наші підприємства успішно з цим справляться за умови відкриття вільного доступу до ринків інших країн компетентними державними органами нашої країни», — підсумував Ігор Ляховський. 

Більш детально про розвиток експорту м’яса та м’ясної продукції експерт поділиться в межах бізнес-форуму «Зерно. Свині. М’ясо», який відбудеться 15 вересня в м. Київ, Гольф Центр Київ (вул. Оболонська набережна,  20). Щоб ознайомиться з програмою та зареєструватись на участь у конференції, переходьте за цим посиланням. 

Джерело: agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *