При виході на ринки Близького Сходу потрібно робити акцент на унікальності української продукції. Про це зазначив економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак під час тренінгу “Відкриття нових ринків для експорту української харчової продукції. Прямуємо на Близький Схід!”, що відбувся у Києво-Могилянській бізнес-школі на базі платформи Ukrainian Food Valley. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на ФАО.
Під час торгової місії Fruit & Sweet Trade Ukraine, яка відбуватиметься 28 березня у Дубаї, презентація, з якою виступить Андрій Ярмак перед покупцями ринків Близького Сходу, стосуватиметься саме унікальності української продукції.
“Подивіться, що в нас відбувається сьогодні з плодоовочевою продукцією України на ринках Азії. Ще декілька років тому, нам казали, що експортувати туди дуже важко. Сьогодні те ж саме українське яблуко успішно реалізується на ринках цих країн. Ми продали азіатам не стільки наш продукт, як те, що наша плодоовочева продукція є унікальною. Ми їм довели, що, наприклад, наші чорноземи, наша велика кількість сонячних днів, позитивно впливають на якість продукції”,- Андрій Ярмак також навів приклад щодо унікальності у виробництві української кондитерської продукції.
“Ми попросили наших науковців зробити висновки стосовно того, чим тростиний цукор відрізняється від бурячного. На основі цього ми акцентували увагу на тому, що унікальність наших кондвиробів, вироблених з бурячного цукру, полягає в тому, що в них майже не залишається залишків крохмалю, на відміну від тростинного цукру, де він розчиняється гірше.
Крім того, ми говоримо, що наша кондитерська продукція виробляється з цукру, який, у свою чергу, виробляється з нашого власного буряку, з сухого молока, яке виробляється на наших 14 заводах, сертифікованих за стандартами ЄС, які є найбезпечнішими у світі. Саме завдяки цим ознакам унікальності ми є конкурентними на закордонних ринках. І це є наша суттєва перевага”,- резюмував Андрій Ярмак.
Джерело: propozitsiya.com