Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/koppst/htdocs/koppst.kr.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
Експорт ячменю переходить на залізничний та автомобільний транспорт | ► КОППСТ

Експорт ячменю переходить на залізничний та автомобільний транспорт

Експортний ринок українського ячменю переходить на автомобільну та залізничну логістику, 60% поставок спрямовуватимуть до пунктів перетину кордону з Румунією. Це викликано зростанням вартості фрахту, а також загрозою атак рф по інфраструктурі портів Дунаю.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на uacouncil.

«Фермери намагаються здебільшого самостійно експортувати ячмінь. При цьому 60% поставок здійснюється автомобільними та залізничними шляхами до Румунії. Трейдери наразі не дуже зацікавлені в торгівлі ячменем. Зростання вартості фрахту створює сильні обмеження.

Попит на український ячмінь є, проте зерно виходить занадто дорогим: для ліквідності в річкових портах цінник має становити 110-120 $/т на умовах СРТ, але аграрії не будуть поставляти за такою низькою ціною. До того ж  учасники ринку побоюються повторних атак рф по інфраструктурі дунайських портів. Аграріям вигідніше везти ячмінь на кордони, ніж до Рені, зокрема на Чоп, де ціна становить 140 $/т. Навіть фермери центральних областей почали цікавитися автопоставками ячменю до Румунії – логістика виходить дешевшою», – розповіли в аналітичному департаменті кооперативу «ПУСК».

На ринку ячменю переробники більш активні, ніж трейдери. Закупівельні ціни становлять 4500-5200 грн/т.

Першого тижня вересня умовні ціни на ячмінь можуть зрости до 195-202$/т на базисі DAP Констанца, до 142-147$/т – на базисі СРТ річкові порти.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *