Засновниця Hot Garlic Ольга Романів працює над об’єднанням виробників часнику у єдиний кластер Ukrainian Innovative Garlic Cluster. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на “ПроАгро Груп”.
аку назву обрали, тому що хочуть, аби до проекту долучилися новатори, що хочуть змін, готові їх чинити та мислити нестандартно.
“До речі, саме маркетинг, а саме програма BUY LOCAL – Споживай українське – Підтримай своїх, у нас в пріоритеті, тому ми запрошуємо до нас усіх, хто займається часниковим бізнесом, або хоче стати частиною цього руху, і мова не лише про фермерів”, – зауважила Ольга Романів.
Вона також додала що у них на меті створити нетворкінг правильних ціннісних людей, створити стратегію та рухатись разом, тільки так і часник буде український, і томати взимку, і огірки, і яблука.
Ukrainian Innovative Garlic Cluster має на меті розвиток таких основних напрямків:
1. Смарт-спеціалізація – створення продукту з доданою цінністю;
2. Колаборація бізнесу науки та влади;
3. Маркетингова компанія “Buylocal”;
4. Якісний нетворкінг та співпраця між фермерами, що знизить витрати шляхом спільної закупівлі засобів захисту, техніки, єдиної технології, залучення експертів, спільного збуту.
Також засновниця Hot Garlic впевнена, що Україна може бути лідером з перероблення продукції, створення доданої цінності. Оскільки часник використовує вся світова індустрія їжі, від ресторанів до виробництва ковбас, але не у свіжому вигляді, а у вигляді очищених зубків, або порошку.
“Якщо створити ідею, унікальну смарт-спеціалізацію, і бути сильними в цій ніші, то конкуренція може бути відсутня”, – додала вона.
Джерело: propozitsiya.com