Що підштовхує українських споживачів до покупки?

Що підштовхує українських споживачів до покупки?
Що підштовхує українських споживачів до покупки?

Як підштовхнути українських споживачів купувати в вашому магазині ?

Утримати бізнес на плаву – непросте завдання. Запити аудиторії змінюються, українські споживачі досить вибагливі і примхливі. Щоб зберегти свої доходи і інтерес клієнтів, залишайтеся актуальним для своєї цільової аудиторії.

Зовнішня реклама – метод, який приваблює покупців, створює імідж компанії та збільшує продажі. Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» знає, як створити ефективну рекламну акцію для просування бізнесу. На цьому сайті ви зможете знайти безліч фото наших робіт.

Дослідження, на яких ми опираємося

Завдяки масштабному дослідженню, в якому взяло участь понад 190 тисяч українських покупців, виявлено, що ж мотивує українців зробити покупку.

Зовнішня реклама, створювана компанією «Гудвіл Дизайн сервіс», враховує побажання українських споживачів. Перш, ніж щось купити, споживач аналізує товар за такими критеріями:

  • практичність – куди застосувати товар і як довго він буде корисний;

  • якість – який термін експлуатації продукції, і як швидко вона прийде в непридатність;

  • країна і умови виробництва – Європа / Китай, ручна робота або фабричний товар;

  • філософія і політика бренду – з якою метою компанія вийшла на ринок, її пріоритети;

  • ціна – наскільки виправдана вартість товару і її відповідність якості.

У 2019 близько 68% жителів України при виборі товару звертали увагу на такі фактори:

  • екологічність товару;

  • безпеку виробництва;

  • натуральність продукції.

Розуміючи, чого чекає від Вас споживач, можна скласти грамотну рекламну акцію. Зовнішня реклама від «Гудвіл Дизайн сервіс» збільшить продажі, впізнаваність бренду і допоможе обігнати конкурентів!

Портрет українського споживача

Дослідження, на які посилається «Гудвіл Дизайн сервіс», показали, що найважливіше при покупці для українців:

  • 53% – статус бренду;

  • 47% – грошова вигода.

Оскільки бренди часто роблять знижки, акції і розпродажі, ці 47% перейдуть до них. Таким чином, ми визначили, що потрібно розвивати репутацію торгової марки. У поняття «статусний бренд» українці вкладають такі характеристики:

  • вища якість;

  • унікальні матеріали для виготовлення;

  • грамотна реклама;

  • налагоджений зв’язок між виробником і кінцевим споживачем.

У 2019 поведінку українських споживачів також залежало від умов праці та відгуків співробітників бренду. Вони цікавляться, чи заохочує він своїх співробітників, чи комфортно їм працювати, куди йде дохід компанії, чи займається вона благодійністю.

Щорічно запити української аудиторії ростуть. Якщо Ви хочете утримати свій бізнес на плаву, відповідайте очікуванням споживача. Зовнішня реклама допоможе Вам підкреслити статусність бренду. Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» виготовить для Вас штендер, вивіску, білборд і інші рекламні інструменти.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *