Виробництво вівсяного молока принесе гарний прибуток

Взимку зігріваємо, влітку заморожуємо: особливості полуничного бізнесу

2 хв. читати6 травня 07:20

Ціни в міжсезоння допоможуть окупити інвестиції в полуничний бізнес протягом двох-трьох років.Теґи: полуницяягодиагробізнесягідництво

Наближається літо, а це означає закінчення зимово-весняного авітамінозу і насичення організму сезонними овочами, ягодами та фруктами. Зовсім скоро з’явиться доступна полуниця. Уже сьогодні процес падіння цін добре помітний. Так, вартість кілограма імпортної полуниці в Україні знизилася з $ 3,73 до $ 3,15. Місцева ж теплична продукція в той самий час була більш ніж в три рази дорожче – $ 4,21 за кг. Таке співвідношення — це ще один аргумент на користь інвестування у вирощування суниці садової в закритому ґрунті, пише Pro-Consulting.

Незважаючи на досить великі початкові вкладення в обладнання теплиці й зростаючу вартість її опалення, ціни в міжсезоння допоможуть окупити інвестиції протягом двох-трьох років.

Та й полуничний бізнес на відкритому ґрунті не позбавлений привабливості. Звичайно, ціни на продукцію в сезон збору значно менше, а свіжа полуниця — ягода швидко псується, але при належній організації бізнесу також можна отримувати чималий дохід. Перша «хитрість» полягає у використанні високопродуктивних ремонтантних сортів, таких як Спокуса, Альбіон, Королева Єлизавета II, Мара де Буа. При правильному догляді, вони дають два повноцінних врожаї в рік, а значить і дохід від них буде у два рази більше. На самому початку важливо не економити на розсаді, а закупити її у перевірених розплідників, кращі з яких знаходяться в Голландії. Потім вже з’явиться можливість розширювати посадки відростками цих сортових рослин.

Друга проблема — це збут. Продавати урожай з коліс в період мінімальних цін — не дуже гарна ідея. Кращим варіантом є покупка морозильного обладнання і торгівля замороженою ягодою, можна навіть на експорт. Все більше вітчизняних фермерів так і роблять. У минулому році конкуренцію з боку української замороженої полуниці відчули поляки, яким вдалося продати аналогічної своєї продукції на 8% менше, ніж роком раніше. Експорт заморожених ягід у 2018 році приніс українським виробникам поки рекордні $ 78 млн, а це на 28% більше, ніж було у 2017-му.

Джерело: agroreview.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *