КИЇВ, УКРАЇНА – 10 ЛИПНЯ 2019 Р. – Corteva Agriscience оголошує нову модель продажів насіння бренду Pioneer® напряму сільгоспвиробникам. Новий підхід є частиною глобальної мультибрендової мультиканальної стратегії та має на меті укріплення взаємовідносин з українськими виробниками для кращого задоволення їхніх потреб в преміальній генетиці.
Пряма модель продажів буде застосовуватися виключно для реалізації насіння кукурудзи та соняшнику бренду Pioneer. Продажі насіння бренду Brevant™, інокулянтів та засобів захисту рослин компанії Corteva залишаться без змін.
Згідно нової стратегії авторизовані торгові агенти бренду Pioneer матимуть розширені можливості щодо погодження комерційних умов купівлі продукції відповідно до комерційної політики компанії, а також визначення положень та термінів постачання продукції. Агенти будуть здійснювати тісну співпрацю з сільгоспвиробниками з надання консультацій та рекомендацій щодо вибору гібридного складу та подальшого супроводження впродовж повного циклу вирощування та збирання врожаю.
Нова комерційна пропозиція Pioneer буде доступна вже у сезоні 2020, починаючи з жовтня 2019 року, та буде розповсюджуватися виключно на тих клієнтів, які купують насіння з метою вирощування на власних площах, але не для перепродажу. Програма «Піонер Прогноз Плюс» припинить своє існування, а бонусні пропозиції будуть визначатися згідно комерційної політики.
«Для нашої компанії настав час великих змін як на глобальному, так і на локальних ринках. Вихід на прямі продажі, дійсно, є революцією на насіннєвому ринку України, і цей крок не є простим. До цього рішення ми підійшли дуже обґрунтовано і зважили всі переваги з точки зору сільгоспвиробників, для яких ми працюємо. Наша багаточисельна високопрофесійна команда Pioneer готова забезпечувати українських сільгоспвиробників повним сервісом, починаючи від вибору гібриду до його реалізації, постачання та подальшого супроводження, – зазначив Сергій Харін, Керівник Corteva Agriscience в Східній Європі. – Ми щиро вдячні всім нашим партнерам-дистриб’юторам, які впродовж багатьох років йдуть з нами пліч-о-пліч і допомагають українському сільському господарству процвітати. Тепер ми зосередимося в нашій співпраці на забезпеченні сільгоспвиробників інноваційними засобами захисту рослин, що є найбільш актуальною потребою на ринку, а також на просуванні насіння нового потужного бренду Brevant™, який відкриває великі перспективи. Ми впевнені, що така мультибрендова та мультиканальна стратегія розвитку нашої компанії є найбільш вигідною для всіх учасників ринку – як сільгоспвиробників, так і наших бізнес-партнерів дистриб’юторів».
Джерело: propozitsiya.com